شیائومی MIUI 13 را پیش از خاتمه سال میلادی عرضه می نماید

به گزارش پسرک کامپیوتری، لی جون، بنیان گذار شیائومی، به تازگی اطلاعاتی درباره به روز رسانی بزرگ بعدی رابط کاربری این شرکت به اشتراک گذاشته است. طبق گفته های آقای جون، MIUI 13 با تغییرات گسترده و بهبود تجربه کاربری عرضه خواهد شد.

شیائومی MIUI 13 را پیش از خاتمه سال میلادی عرضه می نماید

نکته مهم دیگری که بنیان گذار شیائومی به آن اشاره نمود، عرضه MIUI 13 تا پیش از انتها سال 2021 است. این شرکت معمولا ابتدا نسخه ویژه چین رابط خود را منتشر می نماید و نسخه جهانی را به فاصله چند هفته پس از آن عرضه خواهد نمود.

علاوه بر این ها، لی جون از فرصت پیش آمده استفاده کرد تا اعلام کند ویژگی بهینه سازی باتری در MIUI 12/5 عمر باتری ردمی نوت 11 پرو را به طرز چشم گیری افزایش خواهد داد.

بر اساس شایعه ها، رابط کاربری MIUI 13 در سرعت اجرا و بهینه سازی باتری عملکرد بهتری خواهد داشت و با ظاهری تازه عرضه خواهد شد. انتظار می رود به روز رسانی این نسخه برای گوشی های مجهز به اندروید 11 و 12 کمپانی چینی عرضه گردد. البته احتیاج به شرح ندارد که پرچم داران شیائومی پیش از بقیه گوشی های این شرکت MIUI 13 را دریافت خواهند کرد. بنابراین، پیش بینی می گردد این نسخه ابتدا سری می 11، می 10، می میکس فولد، ردمی نوت 9 و 10، ردمی K و سری گیمینگ بلک شارک عرضه گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2019

به "شیائومی MIUI 13 را پیش از خاتمه سال میلادی عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی MIUI 13 را پیش از خاتمه سال میلادی عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید