تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسما اعلام شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، بالاخره شیائومی تاریخ رسمی معرفی گوشی شیائومی 13 اولترا را اعلام نمود و این گوشی قرار است 6 روز دیگر در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) رسما معرفی گردد. شیائومی اعلام نموده که این گوشی به طور همزمان برای بازار جهانی و بازار چین معرفی خواهد شد. این در حالی است که در ابتدا بعضی منابع اعلام نموده بودند که گوشی موردنظر اول راهی بازار چین می گردد که حالا معین شده چنین چیزی صحت ندارد.

تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسما اعلام شد

شیائومی هنوز به دیگر محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی شوند، اشاره ای ننموده است. اما در این میان به احتمال زیاد شاهد رونمایی از تبلت های سری شیائومی پد 6 هم خواهیم بود. در گزارش های منتشر شده آمده که شیائومی برای دوربین اصلی این گوشی از سنسور 1 اینچی سونی استفاده نموده که بر روی آن لنز مبتنی بر دیافراگم متغیر تعبیه شده است. بعلاوه 4 دوربین اصلی دیافراگم بین F/1.8 تا F/3.0 را برای کاربران ارائه می نمایند و فاصله کانونی آن ها بین 12 میلی متر تا 120 میلی متر است. یکی از این دوربین ها طبیعتا دوربین پریسکوپی است که از توانایی ثبت عکس های دارای زوم 5 برابری بهره می برد.

به غیر از دوربین اصلی که از سنسور قدرتمند IMX989 سونی استفاده می نماید، سه دوربین دیگر مجهز به سنسور 50 مگاپکیسلی IMX858 سونی هستند. بعلاوه کاربران برای ثبت عکس های سلفی می توانند از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره ببرند. روز گذشته تصاویر رندر این گوشی هم منتشر شد که در این تصاویر شاهد ماژول دوربین بسیار بزرگی هستیم که به طور قابل توجهی هم از پنل پشتی بیرون زدگی دارد. بنابراین بدون شک وزن گوشی هم بسیار بالا خواهد بود.

در هر صورت بدون شک انتظارات زیادی بابت دوربین این گوشی وجود دارد و باید ببینیم آیا دوربین شیائومی 13 اولترا می تواند در برابر رقبای قدرتمندی مانند آیفون 14 پرو مکس و گلکسی S23 اولترا عرض اندام کند یا نه.

منبع: 9to5google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2162

به "تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید