اولین عکس واقعی از حفره های نمایشگر آیفون 14 پرو منتشر شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، شب گذشته اپل بیان کرد که گوشی های سری آیفون 14 در تاریخ 16 شهریور رسما معرفی می شوند. حالا تعدادی از افشاگران چند تصویر مربوط به این گوشی ها را منتشر نموده اند. اولین تصویر که در ادامه می توانید آن را ببینید، دو حفره نمایشگر آیفون 14 پرو را نشان می دهد. همانطور که انتظار داشتیم، یکی از این حفره ها دایره ای شکل و دیگری به شکل کپسول است.

اولین عکس واقعی از حفره های نمایشگر آیفون 14 پرو منتشر شد

یکی دیگر از افشاگران مشهور در توییتر تصویری از ماکت آیفون 14 پرو را منتشر نموده که در این تصویر هم شاهد دو حفره نمایشگر هستیم. البته طبیعتا حفره های نمایشگر مدل نهایی چنین شکل و شمایلی نخواهند داشت و در کل تصویر بالا باورپذیرتر است.

در تصویر بعدی شاهد اسکرین شاتی از نوار بالایی آیفون 14 پرو مکس هستیم که با همین بخش در آیفون 13 پرو مکس مورد مقایسه قرار گرفته است. همانطور که می توانید ببینید، این المان ها در مدل تازه کمی پایین تر آمده اند تا هم راستا با حفره های نمایشگر باشند.

طبق گزارش های منتشر شده، مدل های استاندارد آیفون 14 مانند نسل قبلی دارای ناچ هستند و صرفا مدل های پرو با نمایشگر حفره دار راهی بازار می شوند. به طور کلی اپل سال جاری تصمیم گرفته توجه بسیار بیشتری به مدل های پرو نشان بدهد و به همین دلیل فقط این گوشی ها از تراشه تازه و دوربین 48 مگاپیکسلی بهره می برند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2058

به "اولین عکس واقعی از حفره های نمایشگر آیفون 14 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عکس واقعی از حفره های نمایشگر آیفون 14 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید