شرکت های خلاق چگونه پذیرش می شوند

به گزارش پسرک کامپیوتری، موضوع برنامه توسعه اکوسیستم شرکت های خلاق، برنامه ریزی، ایجاد و ارائه راهکارهای سیاستی و حمایتی در این حوزه است.

شرکت های خلاق چگونه پذیرش می شوند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های خلاق و نوآوری به شرکت هایی گفته می گردد که جوهره رشد آنها خلاقیت و نوآوری برای ارائه محصولات و خدمات تازه و مدل های نوین کسب و کار در سطح بازار هدف باشد چنان که رشد و توسعه محصولات و خدمات آنها برخلاف شرکت های دانش بنیان، محصولاتی مبتنی بر فناوری پیشرفته نیست.

پذیرش به دو صورت

نحوه پذیرش شرکت های خلاق و نوآوری به دو صورت انجام می گیرد: نخست، معرفی متقاضیان از سوی مبادی مورد پذیرش و دوم، با ارائه درخواست مستقیم.

در روش اول، شرکت های عضو یکی از مبادی معرفی شرکت های خلاق و نوآوری مانند مراکز نوآوری و شتابدهی فناوری و رویدادها، جشنواره ها و برنامه های معتبر ملی، شرکت ها و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و مراکز رشد دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، می بایست از سوی آن مبادی و با تکمیل کاربرگ به وسیله آنها، به دبیرخانه شرکت های خلاق و نوآوری معرفی شوند.

در روش دوم هم فرد به شکلی مستقیم، فرم ثبت نام آنلاین برای محصولات و خدمات خلاق و نوآور را تکمیل می نماید. از آنجا که مبنای ارزیابی، محصولات و خدمات است، ضروری است متقاضیان به ازای هر محصول یا خدمت، یک کاربرگ مجزا تکمیل نمایند.

پذیرش شرکت های دانش بنیان

در این فرایند، شرکت های دانش بنیان هم می توانند محصولات و خدمات خود را معرفی نمایند. در این زمینه حتی برای سایر محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان که دانش بنیان نشده اند نیز این امکان، پیش بینی شده است. این شرکت ها می بایست حتما در مستندات خود، تصویر از حساب کاربری دانش بنیان بخش کالا و خدمت ارزیابی شده را ارائه نمایند.

شرکت های متقاضی پس از ثبت نام، می بایست به وسیله مراجعه به حساب کاربری خود اقدام به پیگیری شرایط ثبت نام نمایند تا در صورت احتیاج به تکمیل مدارک، در مهلت معین شده اقدام به ارائه مستندات تکمیلی نمایند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به سایت برنامه توسعه اکوسیستم شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://ircreative.isti.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1861

به "شرکت های خلاق چگونه پذیرش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های خلاق چگونه پذیرش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید