زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون پژوهشی وزارت علوم گفت:می بایست زیر ساخت لازم فراهم گردد تا شرکت های دانش بنیان بتوانند خودشان را به بازار مصرف وصل نمایند.

زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه خوارزمی ، رحیمی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین در دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی برگزار گردید ، گفت: بحث زنجیره تأمین در کشور ما موضوع بسیار مهمی است ما ضعف های معین و محسوسی را در زمینه زنجیره تأمین در کشور داریم.

وی اضافه نمود: به مدت پنج سال عضو صندوق تعاون نوآوری و شکوفایی کشور بوده و این صندوق بزرگترین صندوق تعاونی کشور می باشد که از شرکت های دانش بنیان حمایت اقتصادی به عمل می آورد و هم اکنون حدود 6 هزار شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد و حدود 1700 شرکت در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری مستقر هستند.

رحیمی اضافه نمود: تجربه من در این مدت نشان داد که بیشتر شرکت های دانش بنیان مشکل بازاریابی و بازار سازی داشتند و ما شرایطی را فراهم کردیم که تعدادی از این شرکت ها گرد هم جمع شدند و شرکت دانش بنیانی تاسیس شد تا بتوانند زنجیره فراوری تا مصرف نهایی را برای آنان معین نماید و سهامداران این شرکت خود افراد بودند.

وی تاکید نمود: می بایست زیر ساخت لازم فراهم گردد تا شرکت های دانش بنیان بتوانند خودشان را به بازار مصرف وصل نمایند.

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: بهره گیری از هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، مارکتینگ دیجیتال و... در جهان جزء موضوعات نو و تازه می باشد و در ایران هم کار در این زمینه ها شروع شده است این ها موضوعات جالب و تازه ای هستند که در این نشست در مورد آن ها بحث و گفتگو صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1345

به "زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر ساخت لازم برای وصل شرکت های دانش بنیان به بازار مصرف باید فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید