رونمایی از نسخه یک ترابایتی ایکس باکس سری اس با رنگ مشکی، عکس

به گزارش پسرک کامپیوتری، زومیت نوشت: مایکروسافت نسخه یک ترابایتی کنسول ایکس باکس سری اس را با رنگ مشکی و برچسب قیمتی 349 دلاری رونمایی کرد.

رونمایی از نسخه یک ترابایتی ایکس باکس سری اس با رنگ مشکی، عکس

مایکروسافت در جریان رویداد Xbox Games Showcase، نسخه تازهی از کنسول ارزان ایکس باکس سری اس را رونمایی کرد. نسخه تازه این کنسول به رنگ مشکی خواهد بود و از فضای ذخیره سازی یک ترابایتی بهره خواهد برد؛ غیر از دو مورد یادشده، کنسول تازه هیچ تفاوت دیگری با نسخه عادی Xbox Series S نخواهد داشت.

مایکروسافت نسخه تازه ایکس باکس سری اس را Xbox Series S Crabon Black می نامد؛ ردموندی ها این کنسول را از یک سپتامبر (10 شهریور) با قیمت 349 دلار روانه بازار خواهند کرد؛ البته امکان ثبت پیش سفارش از امروز وجود دارد. کنسول تازه مایکروسافت از فضای ذخیره سازی یک ترابایتی SSD بهره می برد.

فیل اسپنسر، مدیرعامل Microsoft Gaming در جریان رویداد Xbox Games Showcase، ضمن اعلام آنکه شرکت متبوعش برای پاسخ به تقاضای موجود برای ایکس باکس سری ایکس، عرضه این کنسول را افزایش داده است، اعلام نمود که ردموندی ها احتیاج کاربران به فضای ذخیره سازی بیشتر برای کنسول ایکس باکس سری اس را شنیده اند و به همین علت نسخه یک ترابایتی آن را روانه بازار خواهند کرد.

نسخه نخست ایکس باکس سری اس با برچسب قیمتی 299 دلاری و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی معرفی شده بود؛ بنابراین عرضه نسخه یک ترابایتی این کنسول، اقدامی شایسته از سوی ردموندی ها خواهد بود. پیش تر نیز شرکت وسترن دیجیتال کارت های ذخیره سازی 512 گیگابایت و یک ترابایتی خود را نیز برای ایکس باکس سری اس با قیمت پایه 79.99 دلاری برای مدل 512 گیگابایتی معرفی نموده بود.

برچسب قیمتی 349 دلاری برای نسخه یک ترابایتی ایکس باکس سری اس بدین مفهوم است که شما برای دستیابی به 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتر، 50 دلار مبلغ اضافه تر از قیمت پایه کنسول را پرداخت خواهید کرد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2188

به "رونمایی از نسخه یک ترابایتی ایکس باکس سری اس با رنگ مشکی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه یک ترابایتی ایکس باکس سری اس با رنگ مشکی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید