بازی Killing Floor 3 اوایل سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، اگر شما از هواداران سبک ترسناک و شوتر باشید، قطعاً با مجموعه کیلینگ فلور (Killing Floor) آشنایی دارید. بازی هایی که سطح خشونت را به شدت بالا برده و از طرفی در سبک خود بسیار پیروز هستند. چند پیش شرکت سازنده این مجموعه یعنی Tripwire از شماره 3 آن رونمایی کرد و حال نوبت به تاریخ عرضه آن رسیده است.

بازی Killing Floor 3 اوایل سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد

در رویداد اخیر مایکروسافت ما شاهد بازی های بسیاری بودیم و یکی از این موارد بازی کیلینگ فلور 3 بود. این بازی با تریلر مجذوب نماینده خود توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و حال شرکت سازنده تاریخ عرضه آن را اعلام نمود. البته این تاریخ عرضه به صورت یک بازی زمانی بوده و زمان دقیق آن اعلام نشده است. طبق چیزی که گفته شده بازی کیلینگ فلور 3 اوایل زمستان سال جاری یا اوایل سال 2025 میلادی برای کنسول های نسل نهمی، حتی پلی استیشن 5، عرضه خواهد شد. این بازی برای کامپیوتر هم به وسیله فروشگاه های استیم و اپیک در دسترس خواهد بود.

تریلری که از این بازی در رویداد مایکروسافت منتشر شد، اشاره به گیم پلی آن داشت. در بازی کیلینگ فلور 3 چندین دسته کرکتر وجود دارد که همگی جزئی از گروه نایتفال (Nightfall) است. در این تریلر ما شاهد مبارزه گروه نایتفال با دشمنان مختلف هستیم. نام دسته کرکترهای بازی کیلینگ فلور متخصص (Specialist) است و هر متخصص در یک زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد. از طرفی هر متخصص توانایی های مخصوص خود را داشته که آن را برای سبک بازی خاصی مناسب می نماید.

نکته اینجاست که بازی کیلینگ فلور 3 تمرکز زیادی روی مبارزه داشته و به همین علت است که مبارزات در این بازی بسیار دقیق طراحی شده اند. همینطور اینکه سلاح های داخل بازی تنوع به شدت زیادی داشته و همینطور اینکه قابلیت شخصی سازی کامل دارند. در کنار همه این موارد نقشه های بازی کیلینگ فلور 3 هماهنگی بسیار خوبی میان لول های بازی و سطح کاربر ایجاد نموده و مانع از پیچیدگی بیش از حد کیلینگ فلور 3 می شوند.

نکته اینجاست که ابزار بسیار زیادی برای متخصص ها وجود دارد و کاربران باید کوشش نمایند تا با موردی که راحت تر هستند، به مبارزه بپردازند. از طرفی شرایط بازی در هر سطح و نقشه متفاوت بوده و در نتیجه کاربران باید نهایت سازگاری خود را آزمایش نمایند. هوش مصنوعی بازی نیز ارتقاء بسیاری پیدا نموده و مبارزه با دشمنان از قبل سخت تر شده است. با این کار هیجان بازی چندین برابر شده و کاربران از این بازی نهایت لذت را خواهند برد.

بازی کیلینگ فلور 3 در سال 2091 جریان دارد. این بازی حدود 70 سال بعد از وقایع بازی کیلینگ فلور 2 بوده و یک دیدگاه کاملاً تازه را به این مجموعه ارائه می دهد. دشمن اصلی شما در این بازی کمپانی Horzine است. این کمپانی توانسته یک ارتش بزرگ از موجودات عجیب به نام زد (Zed) درست نموده که با استفاده از آن ها میخواهد دنیا را بگیرد. چیزی که مانع از این شرکت می گردد تا نقشه خود را نهایی کند، گروهی یاغی به نام نایتفال است. این گروه دارای چندین متخصص مختلف بوده که هر کدام به روش خاص خود با دشمنان مبارزه می نمایند.

در بازی کیلینگ فلور 3 یکی از عناصر مهم همکاری (Co-Op) است. به این شکل که کاربران باید یک تیم گسترده و قوی از شخصیت های مختلف طراحی نموده و کوشش نمایند تا با یکدیگر همکاری نمایند. در صورت کار گروهی مناسب، پیشرفت در این بازی راحت خواهد بود و کاربران باید کوشش نمایند به برترین نحو با یکدیگر ارتباط برقرار بنمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1403 بروزرسانی: 25 خرداد 1403 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2242

به "بازی Killing Floor 3 اوایل سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Killing Floor 3 اوایل سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید