دنباله گوست آو سوشیما برای PS5 در دست ساخت است

به گزارش پسرک کامپیوتری، کم وبیش از ساخت دنباله گوست آو سوشیما مطمئن هستیم، اما به تازگی یکی از اعضای استودیوی بازی سازی ساکر پانچ مشخصا به این دنباله اشاره کرده است. کارگردان میان پرده های بازی گوست آو سوشیما در پروفایل رسمی لینکدین خود نوشته است که روی دنباله گوست آو سوشیما برای کنسول نسل جدید سونی کار می کند.

دنباله گوست آو سوشیما برای PS5 در دست ساخت است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اگر مطلب بلند و بالایی که برای بررسی بازی های آینده سونی برای کنسول PS5 نوشته ایم را به خاطر داشته باشید، مطمئنا از شروع ساخت قسمت بعدی گوست آو سوشیما خبردارید. استودیوی بازی سازی ساکر پانچ، سازنده این بازی، چند وقت پیش در وب سایت خود نوشته بود که به دنبال یک متخصص دوره فئودال ژاپن می گردند. اساسا تمام موقعیت های شغلی جدید این استودیو هم آشنایی یا علاقه به تاریخ ژاپن را به عنوان نکته ای مثبت برای افراد مطرح کرده اند.

  • بازی های معرفی نشده سونی برای PS5 از الف تا ی

با این حال، به تازگی حتی یک قدم جلوتر رفته ایم. دیو مالوی کارگردان میان پرده های بازی های استودیوی ساکر پانچ، به تازگی در پروفایل خود در وب سایت لینکدین به دنباله بازی گوست آو سوشیما اشاره کرده است. او نوشته است: در حال حاضر روی بازی گوست آو سوشیما برای PS5 کار می کنم.

برخی به این موضوع اشاره کرده اند که شاید منظور او نسخه پلی استیشن 5 بازی گوست آو سوشیما باشد، چون این بازی به تازگی با قابلیت اجرای سریع تر روی پلی استیشن 5 به روزرسانی شده است. با این حال، باید اضافه کنیم که کارگردان میان پرده های استودیوی ساکر پانچ، مشخصا در همان صفحه اش نوشته که وظیفه او، کارگردانی ضبط صحنه و مراحل موشن کپچر و چگونگی حرکت دوربین و بررسی موسیقی در صحنه ها و چیزهایی از این قبیل است. او اساسا برنامه نویس موتور پایه بازی نیست که روی قابلیت اجرای 60 فریم گوست آو سوشیما کار کند.

همچنین افراد زیادی با اشاره به این نکته که جمله یاد شده، مدت ها پس از انتشار آپدیت پلی استیشن 5 بازی و در واقع به تازگی به پروفایل اضافه شده، گفته اند که کارگردان میان پرده های گوست آو سوشیما قطعا در حال اشاره به بازی جدیدی است.

بازی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) پرفروش ترین و پیروز ترین بازی تاریخ استودیوی ساکر پانچ و یکی از بهترین بازی های امسال است. به هیچ وجه عجیب نیست که در همان یکی دو روز ابتدایی عرضه بازی، سونی فرمان ساخت دنباله این بازی را به استودیو ابلاغ کرده باشد.

گوست آو سوشیما به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شده و روی پلی استیشن 5 هم با عملکرد بهتر قابل اجراست.

منبع: GamingRoute.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1394

به "دنباله گوست آو سوشیما برای PS5 در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله گوست آو سوشیما برای PS5 در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید