خروج ترکیه از ادلب در دستور کار آستانه

به گزارش پسرک کامپیوتری، ایسنا نوشت: یک منبع در اپوزیسیون سوریه در سخنانی به دستور کار نشست آینده کشورهای ضامن فرایند آستانه اشاره نمود.

خروج ترکیه از ادلب در دستور کار آستانه

بهترین تجربه سفر را با ارزانترین تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع در اپوزیسیون سوریه در سخنانی اظهار داشت که نشست آینده کشورهای ضامن فرایند آستانه خروج نیروهای ترکیه و گروه های تحت حمایت آن از مناطقی در غرب و جنوب ادلب و منطقه حومه ساحل سوریه را آنالیز خواهد نمود.

وی اضافه نمود: مناطقی که قرار است پس از خروج نیروهای ترکیه به ارتش سوریه تحویل داده شوند هنوز معین نشده است و در جریان نشست آستانه معین خواهد شد.

یاروسلاو موسکالیک، معاون رئیس بخش عملیات اصلی در ستاد کل ارتش روسیه سوم تیر در جریان شرکت در نهمین جلسه کنفرانس امنیت بین المللی مسکو گفت: ما به طور فعالانه در حال حل و فصل بحران سوریه در چارچوب مذاکرات آستانه هستیم که جلسه تازه آن به زودی در 6 تا 8 ژوئیه (15 تا 17 تیر) در شهر نور سلطان برگزار می گردد.

پیش از این، میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام نموده بود، سه کشور ضامن آتش بس در مذاکرات آستانه (روسیه، ترکیه و ایران) احتمالا جلسه تازهی را در اواخر ماه ژوئن در نور سلطان برگزار نمایند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1636

به "خروج ترکیه از ادلب در دستور کار آستانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج ترکیه از ادلب در دستور کار آستانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید