خراسان رضوی، گاز 16 هزار مشترک سبزواری قطع شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز 16 هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده و روند قطع گاز دیگر مشترکان سبزواری نیز تا زمان جبران افت فشار ممکن است تا حدود 40 هزار مشترک ادامه یابد.

خراسان رضوی، گاز 16 هزار مشترک سبزواری قطع شد

رئیس اداره گاز سبزوار گفت: شهرستان سبزوار حدود 107 هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز 16 هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده است.

عباس نیکزاد در تبادل نظر با تسنیم گفت: بر اثر افت فشار گاز، جریان گاز بعضی از مشترکان گاز این شهر از صبح امروز قطع شده و امکان قطعی گاز یک سوم مشترکان این شهرستان دور از انتظار نیست.

وی اضافه نمود: شهرستان سبزوار حدود 107 هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز 16 هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده و روند قطع گاز دیگر مشترکان سبزواری نیز تا زمان جبران افت فشار ممکن است تا حدود 40 هزار مشترک ادامه یابد.

نیکزاد توضیح داد: ورود موج سرمای پایدار در سطح کشور مقدار مصرف گاز را به طور چشمگیری افزایش داده است که این موضوع اهمیت صرفه جویی را بیش از گذشته ضروری نموده است.

رئیس اداره گاز سبزوار اعلام کرد: مصرف گاز یک ماه گذشته مشترکان خانگی شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

رئیس اتاق اصناف سبزوار نیز گفت: در پی برودت شدید هوا و افت فشار گاز، با هدف کاهش مصرف انرژی فعالیت اصناف این شهرستان تعطیل شده است.

رضا خیرآبادی اضافه نمود: براساس مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار، تمام واحد های صنفی و پاساژ های این شهر، به غیر از واحد های عرضه کننده کالا های اساسی و ضروری، به منظور مدیریت مصرف انرژی تعطیل خواهند بود و در صورت رعایت نکردن گاز این واحد های صنفی قطع خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2126

به "خراسان رضوی، گاز 16 هزار مشترک سبزواری قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان رضوی، گاز 16 هزار مشترک سبزواری قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید