حاج رضایی: زمان نقد تیم ملی بعد از بازی با چین است، داور قوی کی روش را روی سکوها می فرستاد

به گزارش پسرک کامپیوتری، مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر یک داور قوی ملاقات ایران - قطر را سوت می زد، احتمالاً کی روش را روی سکوها می فرستاد.

حاج رضایی: زمان نقد تیم ملی بعد از بازی با چین است، داور قوی کی روش را روی سکوها می فرستاد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

امیر حاج رضایی در خصوص نمایش ضعیف تیم ملی مقابل قطر و اینکه آیا ایران ضعف هایش را به زودی رفع خواهد نمود یا خیر، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: من گفتم که باید برای شعور مردم احترام قائل باشیم و به همین دلیل اشاره کردم که بازی خوبی انجام ندادیم. البته شرایط تیم ملی شرایط تثبیت شده ای نیست و معتقدم این تیم نقد جامعی می خواهد که زمانش بعد از بازی مقابل چین است. به هر حال بخشی از جامعه ما یک جامعه متوهم است که ممکن است ناکامی های احتمالی را به بعضی صحبت ها و نوشته ها ربط دهد.

وی در ادامه اعلام نمود: دستاورد مهم ما در این مسابقه دریافت سه امتیاز بوده و فکر می کنم بعد از بازی روز سه شنبه می توانیم بهتر در خصوص تیم ملی صحبت کنیم. بازی مقابل چین هم به طور حتم برای ما سخت خواهد بود، چون تیم هایی مثل چین یا امارات دیگر مثل گذشته نیستند و در فوتبال پیشرفت نموده اند. نکته مهم این است که بتوانیم مسائل بازی با قطر را برای این بازی ترمیم کنیم. به نظر من تساوی مقابل چین در زمین این تیم هم نتیجه خوبی محسوب می گردد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به انتقادهای اجرا شده از حرکات کی روش در کنار زمین عنوان نمود: داوری در مسابقه ایران - قطر بسیار ضعیف بود و معتقدم اگر یک داور قوی این مسابقه را سوت می زد، احتمالاً کی روش را روی سکوها می فرستاد. البته گاهی اوقات اعتراض خوب است به شرطی که دچار خسارت جمعی نگردد. مطمئناً اگر کی روش محروم گردد تیم ملی از این موضوع ضربه خواهد خورد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 704

به "حاج رضایی: زمان نقد تیم ملی بعد از بازی با چین است، داور قوی کی روش را روی سکوها می فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج رضایی: زمان نقد تیم ملی بعد از بازی با چین است، داور قوی کی روش را روی سکوها می فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید