جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران ، مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی آفتابگردان ویژه موضوعات سالمندی تا 15 مرداد تمدید شد.

جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد

داوود ملکی صیدآبادی، دبیر اولین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان گفت: با عنایت به اینکه موضوع سالمندی از موضوعات بسیار مهمی است که اگر مورد توجه ویژه قرار نگیرد، قطعا به مسئله و یا حتی معضل سال های آینده کشور تبدیل خواهد، این جشنواره توسط بنیاد فرهنگ سالمندی برنامه ریزی شده و با حمایت موسسه خانه کتاب و اداره کل سلامت شهرداری تهران در حال اجراست .

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا متاسفانه بسیاری از برنامه های فرهنگی کشور تحت الشعاع حواشی این مسئله قرار گرفت که جشنواره ادبی آفتابگردان هم جزء همین برنامه ها بود؛ بنابراین شورای سیاستگذاری این جشنواره به این نتیجه رسید که برای بالا بردن سطح مشارکت جامعه ادبی در این جشنواره و همچنین جلب توجه افکارعمومی مردم به این بخش، مهلت دریافت آثار را تا15مرداد ماه تمدید کند.

ملکی در خصوص جوایز این جشنواره بیان داشت: همان طور که قبلا نیز اطلاع رسانی شده بود آثار این جشنواره در 4 قالب داستان کوتاه سه هزار کلمه ای(هر نویسنده حداکثر 2 اثر)، داستانک و کاریکلماتور(هر نویسنده حداکثر سه اثر) و خاطره نویسی سالمندان(چهار هزار کلمه. هر نویسنده یک اثر) طراحی شده است. اسامی هیئت داوران این جشنواره به زود اطلاع رسانی خواهد شد.

علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق ایمیل[email protected] یا به آدرس پستی تهران، خیابان مطهری، پلاک145، طبقه سوم، کد پستی 157663763 ارسال کنند یا در وب سایت بنیاد فرهنگ سالمندی به نشانیwww.salmandiran.ir/aftabgardan بارگذاری کنند؛ همچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را به شماره 09031236094در شبکه های اجتماعی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 943

به "جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ادبی آفتابگردان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید