جزئیات اولین بسته محتوای دانلودی The Callisto Protocol تعیین شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، بازی The Callisto Protocol به عنوان جانشین معنوی مجموعه Dead Space از گلن اسکوفیلد خاتمه منتشر شد و استودیوی Striking Distance برای جشن گرفتن این موضوع، جزئیات محتویات اضافی بازی را در شش ماه آینده منتشر نموده است.

جزئیات اولین بسته محتوای دانلودی The Callisto Protocol تعیین شد

این استودیو به وسیله توییتر اعلام نموده که یک به روزرسانی در تاریخ 7 فوریه 2023 (18 بهمن 1401) به صورت رایگان برای بازی در دسترس قرار خواهد گرفت و حالت های نیو گیم پلاس و هاردکور را به بازی اضافه خواهد نمود. سایر محتویات اضافی برنامه ریزی شده برای بازی عبارتند از: Outer Way Skin Collection در 7 فوریه (18 بهمن)، Contagion Bundle در مارس سال آینده، Riot Bundle در بهار آینده و محتوای داستانی برای تابستان پیش رو. این موارد اضافه شده به The Callisto Protocol در واقع بخشی از سیزن بازی خواهند بود. البته شایان ذکر است که جزئیات سیزن پس در ماه نوامبر فاش شده بود.

این سیزن پس بعلاوه دارای انیمیشن های مرگ کاملا تازهی خواهد بود که احتمالا در محتوای داستانی تازه بازی قرار خواهند گرفت. همانطور که احتمالا متوجه شده اید، آپدیت های مهم و تازه بازی از فوریه شروع شده و ظاهرا در تابستان سال آینده به انتها می رسند.

از طرفی استودیوی Striking Distance اخیرا سخت افزار مورد احتیاج را برای تجربه بازی روی رایانه های شخصی با تنظیمات گرافیکی High و Ultra تعیین نموده است. طبق گزارش منتشر شده، تنظیمات High به پردازنده Ryzen 7 2700X یا i7-9700K در کنار کارت گرافیک Radeon 6700XT یا GeForce RTX 2070 احتیاج دارد. این در حالی است که تنظیمات Ultra به پردازنده Ryzen 9 3900X یا i9-9900K در کنار کارت گرافیک Radeon 6900XT یا GeForce RTX 3080 احتیاج دارد.

بازی The Callisto Protocol برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی پیروز شده تا از مجموع 48 نقد منتشر شده، نمره ی متای 74 را در وبسایت متاکریتیک بدست آورد. بسیاری از منتقدان فضا و اتمسفر ترسناک آن را ستایش نموده اند اما از طرفی به نظر می رسد که سیستم مبارزات و داستان آن، چیزی نیست که بسیاری منتظر آن بوده اند.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1401 بروزرسانی: 14 آذر 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2103

به "جزئیات اولین بسته محتوای دانلودی The Callisto Protocol تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اولین بسته محتوای دانلودی The Callisto Protocol تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید