بازی Tiny Tinas Wonderlands معرفی گردید؛ دنباله معنوی سری بوردرلندز

به گزارش پسرک کامپیوتری، همان طور که از قبل اعلام شده بود، استودیو گیرباکس و شرکت 2K Games در مراسم Summer Game Fest از بازی جدید خود به نام Tiny Tinas Wonderlands رونمایی کردند. اثری که در واقع یک نسخه فرعی از مجموعه بازی بردرلندز است و با موضوع یکی از شخصیت های محبوب آن ساخته شده است.

بازی Tiny Tinas Wonderlands معرفی گردید؛ دنباله معنوی سری بوردرلندز

Tiny Tinas Wonderlands یک بازی تیراندازی فانتزی است که همان گونه که از نامش معین است، با موضوع تاینی تینا خلق شده و او نقش اصلی آن خواهد بود. استودیو گیرباکس اعلام نموده است که این بازی در اوایل سال 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد.

در بازی Tiny Tinas Wonderlands بازیکنان می توانند شخصیت های خود را خلق، شخصی سازی و کنترل نمایند و هر شخصیت می تواند در چندین کلاس مختلف قرار بگیرد. این اثر از گان پلی آشنا سری بردرلندز و تنوع عظیم سلاح های آن بهره خواهد برد و به علاوه دارای یک محیط و فضای فانتزی خواهد بود که با توجه به این قضیه بازیکنان می توانند با پرتاب موشک و دیگر سلاح ها عظیم خود اژدهایان عظیم الجثه را نابود نمایند.

تاینی تینا بازی خود را راهنمایی و رهبری می نماید و می تواند به میل خودش دنیا و محیط بازی را تغییر دهد؛ چیزی مشابه با بسته الحاقی Tiny Tinas Assault on Dragon Keep برای بازی بردرلندز 2 که با مضمون بازی معروف سیاهچاله ها و اژدهایان (Dungeons & Dragons) ساخته شده بود.

اشلی بِرچ (Ashly Burch)، صداپیشه شخصیت تاینی تینا، برای ایفای نقش خود به این مجموعه بازگشته است. او حتی در مراسم Summer Game Fest هم حضور یافت و از اشتیاقش برای این بازی و شخصیت تاینی تینا سخن گفت. البته در کنار او چهره های جدیدی هم در نقش شخصیت های دیگر صداپیشگی خواهند کرد. علاوه بر اشلی برچ، در این بازی اندی سَمبرگ (Andy Samberg) در نقش کاپیتان ولنتاین، واندا سایکس (Wanda Sykes) در نقش فِرِت روبات و در سرانجام ویل آرنِت (Will Arnett) در نقش دراگون لرد صداپیشگی خواهند کرد.

بر اساس گفته های رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، مؤسس استودیو گیرباکس، ایده بازی Tiny Tinas Wonderlands بیش از 10 سال است که در ذهن او بوده و بارها فرآیند توسعه آن آغاز و متوقف شده است. او می گوید: برای من، یک بازی ویدیویی کاملا جدید و AAA که بتوان در آن با سلاح های بردرلندز به نبرد اژدهایان، اسکلت ها، گابلین ها و هر چیز دیگری رفت که در دنیا فانتزی عجیب وغریبی جریان دارد که می تواند به ذهن مرگبارترین فرد 13 ساله کل کهکشان یعنی تاینی تینا برسد، رویایی بوده که اکنون محقق شده است.

استودیوگیرباکس اعلام نموده است که بازی Tiny Tinas Wonderlands یک ماجراجویی کامل و تمام عیار است که شامل یک بخش کمپین، بخش کوآپ چهارنفره و محتوای پس از اتمام بازی خواهد بود که بازیکن را همیشه درگیر خود می سازد.

تریلر رونمایی بازی Tiny Tinas Wonderlands را در ادامه می توانید ببینید.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1612

به "بازی Tiny Tinas Wonderlands معرفی گردید؛ دنباله معنوی سری بوردرلندز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Tiny Tinas Wonderlands معرفی گردید؛ دنباله معنوی سری بوردرلندز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید