جانبداری روسیه از عربستان در تنش با کانادا

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به بحران میان دو کشور عربستان سعودی و کانادا گفت: عربستان حرکت در جهت تحول اجتماعی و مالی را در سطح گسترده شروع نموده و این حق حاکمیتی آن است که در مورد نحوه گام برداشتن در این جهت تصمیم بگیرد.

جانبداری روسیه از عربستان در تنش با کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اختلافات به وجود آمده میان عربستان و کانادا ابراز امیدواری کرد که دو طرف بتوانند به شیوه ای متمدنانه برای غلبه بر اختلافات خود مذاکره نمایند.

این سخنگو گفت: ما به طور مداوم و با احترام به حریم خصوصی ملی و سنت های دیرینه کشورها از احترام به حقوق بشر دفاع می کنیم و از نظر ما سیاسی کردن مسائل حقوق بشر غیرقابل قبول است.

وی درباره تنش در روابط کانادا و عربستان تاکید نمود، عربستان حرکت در راستا تحول اجتماعی و مالی را در سطح گسترده شروع نموده و این حق حاکمیتی آن است که در مورد نحوه گام برداشتن در این راستا تصمیم بگیرد.

زاخارووا ابراز امیدواری کرد، عربستان و کانادا بتوانند از اختلافات عبور نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 743

به "جانبداری روسیه از عربستان در تنش با کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانبداری روسیه از عربستان در تنش با کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید