توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از توقیف یک دستگاه کامیونت یخچال دار پنیر و کشف بیش از 5 میلیارد ریال کالای قاچاق خبرداد.

توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: کارآگاهان این پلیس، آگاه شدند، یک دستگاه کامیون یخچالدار از شهرستان جلفا تحت پوشش محموله پنیر میخواهد، تعدادی کالای خارجی قاچاق به شهر تهران وارد کند.

وی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی تعیین شد که متهم از بزرگراه جناح وارد تهران می گردد، اظهار کرد: با استقرار اکیپی از کارآگاهان این پلیس در بزرگراه جناح خودروی متهم با بغل نویسی تحت نظارت اداره دامپزشکی استان آذربایجان غربی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت مالی اضافه نمود: در بازرسی از داخل خودرو، یک هزار و 641 عدد لوازم بهداشتی، یک هزار و 554 عدد نوشیدنی، 339 کیلوگرم شکلات خارجی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن کالاها معترف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی گردید، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1635

به "توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف کامیونت پنیر با 5 میلیارد کالای قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید