تقدیرویژه سازمان ازاقدامات سازنده تهران درحوزه سلامت، اصلاح وتربیت

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها طی نامه ای، از اقدامات سازنده اداره کل زندان های استان تهران تقدیر نمود.

تقدیرویژه سازمان ازاقدامات سازنده تهران درحوزه سلامت، اصلاح وتربیت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها طی نامه ای، از اقدامات سازنده اداره کل زندان های استان تهران تقدیر نمود.

حجتی پور طی نامه ای که پس از ملاحظه گزارش کامل عملکرد زندان های استان تهران در سال 98 با عنوان راهی که پیمودیم، ارسال کرد، این گزارش را حاکی از اقدامات ارزنده مدیرکل این استان در راستای بهبود شرایط سلامت، اصلاح و تربیت زندانیان دانست.

در متن این نامه آمده است: گزارش جامع و مصور فعالیت های حوزه سلامت، اصلاح و تربیت در زندان های استان تهران طی سال گذشته و بازدید میدانی به عمل آمده، حکایت از اقدامات ارزنده و موثر جنابعالی در راستای بهبود شرایط زندانیان در این حوزه دارد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان با آرزوی موفقیت ادامه داده است: ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر و راهبری های متخذه و زحمات و کوشش های جمعی اجرا شده، دوام توفیق در رشد و شکوفایی بیش از پیش فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندانیان به عنوان یکی از تکالیف قانونی سازمان زندان ها را از ایزد متعال برایتان مسئلت می نمایم.

بنا به این خبر، کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران زیر نظر مدیرکل و با حضور علی اسمعیلی معاون این حوزه، روسای ادارات و کارشناسان بخش های مختلف اداره کل تشکیل و هدف آن آنالیز تخصصی اقدامات زندانبانی و رصد میدانی زندان ها به وسیله بازدید های دوره ای، منجر به شناسایی چالشها، آسیب ها و نقاط قوت مجموعه ها بوده است.

همچنین نتیجه این بازدیدها، تدوین برنامه های کارشناسی، کاهش آسیب ها و ناهنجاریها، برطرف نواقص و ایجاد تنوع در فعالیت ها است، این برنامه که با موفقیت در سال گذشته اجرا گشت، در امسال نیز به حول و قوه الهی تداوم خواهد داشت.

از سوی دیگر، طبق تحقیقات و بازدید اعضاء کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت از تمام زندان ها ضعف ها و راه چاره ها شناسایی و طی مدت کوتاهی با کوشش شبانه روزی، بیشتر موارد بر اساس مصوبات مورد بازسازی، بهسازی و تجهیز گشت.

این خبر می افزاید: سیدحشمت اله حیات الغیب در شروع تصدی گری مدیریت زندان های این استان طی تیر ماه سال 98 وعده داد به زودی چهره جدیدی از زندان های تهران ارائه خواهد گشت که این وعده با اقدامات جهادی همه جانبه در کلیه زندان ها محقق گشت و ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1025

به "تقدیرویژه سازمان ازاقدامات سازنده تهران درحوزه سلامت، اصلاح وتربیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیرویژه سازمان ازاقدامات سازنده تهران درحوزه سلامت، اصلاح وتربیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید