تراکتور و نساجی محکومان کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادره کمیته مشخص وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال برای دو باشگاه تراکتور تبریز و نساجی مازندران به توضیح زیر است:

تراکتور و نساجی محکومان کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال

* در پی شکایت کیانوش رحمتی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. همچنین در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

* با توجه به شکایت سعید خردمند از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از آنالیز پرونده خاطرنشان کرد: با توجه به توافق طرفین در قرارداد فی مابین و دادن حق فسخ قراردادی توسط خوانده به خواستار در صورت عدم انجام تعهدات تا مورخ 15 تیرماه 97، حسب قسمت دست نویس ماده 3 در صفحه دوم و مندرجات دادخواست و دفاعیات تقدیمی و عدم ارائه مستند ایفای دین توسط خوانده تا تاریخ اعلام شده مردود می داند و حکم بر بی حقی خواستار صادر می کند.

* در پرونده شکایت باشگاه بادران از تراکتور سازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 250 میلیون ریال بابت توافقنامه فی مابین طرفین دعوی و مبلغ 85 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار (باشگاه بادران) محکوم شد.

* در پی شکایت مسعود همامی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ 13 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 198

به "تراکتور و نساجی محکومان کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور و نساجی محکومان کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید