بعضی در تخم مرغ شانسی دنبال مدیرعامل برای پرسپولیس هستند!

به گزارش پسرک کامپیوتری، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بعضی در تخم مرغ شانسی در پی انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه هستند.

بعضی در تخم مرغ شانسی دنبال مدیرعامل برای پرسپولیس هستند!

بهروز سلطانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذشت شش هفته از لیگ بیست ویکم اظهار کرد: پرسپولیس در حال بازگشت به روزهای اوج خود است. در ابتدای فصل خیلی از باشگاه ها تیم خوبی را بستند اما پرسپولیس نتوانست در خریدهای تابستانی پیروز عمل کند. به طور مثال در خط هافبک، پرسپولیس بازیکنی ندارد که به خوبی بازی سازی کند و در خط حمله هم مهاجم سرزن و ششدانگی ندارد. البته عیسی آل کثیر خوب کار می نماید اما پرسپولیس مهاجمی می خواهد که با یک ضربه در محوطه جریمه حریف، کار را تمام کند.

وی اضافه نمود: من فکر می کنم پرسپولس بازی به بازی بهتر می گردد. همه تیم ها یکدیگر را بررسی می نمایند و پرسپولیس هم به خوبی حریف را بررسی می نماید. بنابراین باید فرصت بدهیم تا تیم به روزهای خوب خود بازگردد.

او درباره تقابل رسانه ای وزیر ورزش و یحیی گل محمدی هم گفت: به نظر من گل محمدی باید کار خودش را انجام بدهد و سعی کند با تمرکزش روی مسائل فنی باشد. وزیر اقتدار خودش را دارد و گل محمدی هم نباید وارد این حواشی گردد. درست است که شاید گل محمدی هم حق هایی داشته باشد اما با وزیر نمی توانیم کل کل کنیم.

سطانی درباره مباحث مدیرتی پرسپولیس هم گفت: الان همه درحال لابی هستند تا گزینه خود را به وزات ورزش معرفی نمایند. بعضی هم از تخم مرغ شانسی دنبال مدیر می گردند! به نظر من مدیر پرسپولیس باید فردی ورزشی و از جنس پرسپولیس باشد. البته بودند مدیرانی که از جنس پرسپولیس بودند و مثل آقای انصاری فرد عملکرد خوبی نداشتند اما قطعا گزینه پرسپولیسی بهتر از این است که فردی مثل علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس گردد. پرسپولیس احتیاج به مدیری دارد که به همه مسائل تیم و باشگاه آشنایی کامل داشته باشد و بتواند مسائل را حل نماید. متاسفانه بعضی مدیران فقط برای منافع خودشان به پرسپولیس می آیند اما این بار باید دقت گردد که این موضوع رخ ندهد.

سلطانی بعلاوه گفت: در پرسپولیس، مربیان با قدرت کار می نمایند که شرایط تیم را بهبود بخشند. اگر من انتقاد می کنم برای این است که سال جاری خریدهای خوبی انجام ندادیم اما با این حال سال جاری باز هم قهرمان هستیم. ما تیم را دوست داریم و می خواهیم فردی مدیرعامل گردد که دلسوز پرسپولیس باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1839

به "بعضی در تخم مرغ شانسی دنبال مدیرعامل برای پرسپولیس هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی در تخم مرغ شانسی دنبال مدیرعامل برای پرسپولیس هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید