افزایش 200 درصدی ارزش معاملات بورس خوزستان در 10 ماهه امسال

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/خوزستان مدیر تالار بورس خوزستان از افزایش 200 درصدی ارزش معاملات بورس خوزستان در سال جاری خبرداد.

افزایش 200 درصدی ارزش معاملات بورس خوزستان در 10 ماهه امسال

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

نیلوفر بحریه در نشست خبری مدیران استانی شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در خوزستان که امروز (13 بهمن ماه) در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، با اشاره به عملکرد بورس منطقه ای خوزستان اظهار کرد: ارزش معاملات در خوزستان در سال 97، 10 هزار و 870 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال 96، 101 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین ارزش معاملات خوزستان در 10 ماهه سال جاری 24 هزار و 993 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 200 درصد افزایش داشته ایم. این ارزش معاملاتی با کسر معاملات آنلاین است.

مدیر تالار بورس خوزستان شرح داد: همچنین در سال 97، 22 شرکت فعال کارگزاری در خوزستان وجود داشته که این تعداد در سال جاری به 29 شرکت افزایش یافته است.

وی با اشاره به تعداد بازرسی ها از شرکت های فعال خوزستان بیان نمود: 30 مورد بازرسی بورسی و فرابورسی در 10 ماهه سال جاری از این شرکت ها اجرا شده است.

بحریه اظهار کرد: همچنین سهام 16 شرکت استانی در بازار سرمایه خرید و فروش می شود که هشت شرکت از این شرکت ها در بازار پایه و هشت شرکت در بازار بورس و فرابورس فعالیت می کنند.

وی بیان نمود: همچنین شرکت فولاد خوزستان، فولاد کاویان، نورد لوله اهواز، پتروشیمی فناوران، پتروشیمی آبادان، پتروشیمی فجر، پترشیمی امیرکبیر، پتروشیمی فارابی، پتروشیمی مارون، پتروشیمی غدیر، کربن ایران، سیمان بهبهان، سیمان خوزستان، سیمان کارون، فارسیت اهواز و شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان شرکت هایی هستند که در بازار سرمایه قابلیت معامله سهام را دارند.

بحریه شرح داد: در 10 ماهه سال جاری 87 هزار و 592 نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند که خوزستان از این نظر در بین 31 استان، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 688

به "افزایش 200 درصدی ارزش معاملات بورس خوزستان در 10 ماهه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 200 درصدی ارزش معاملات بورس خوزستان در 10 ماهه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید