اصفهان قابلیت میزبانی فستیوال های ملی و جهانی را دارد

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد در حاشیه چهارمین گردهمایی استانی دفاتر حوزه هنری درباره برگزاری این جشنواره در اصفهان گفت: همیشه یکی از نکات مهمی که برای مجموعه شهرداری موردنظر بوده، توجه به بعد فرهنگی و اهمیت اقتضاعات پایتخت فرهنگ و تمدن ایران است.

اصفهان قابلیت میزبانی فستیوال های ملی و جهانی را دارد

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم شهر جهانی اصفهان، برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری است که باید در آن اتفاق بیفتد.

شهردار اصفهان گفت: شهر اصفهان با توجه به قابلیت های مختلفی که دارد می تواند در کلیه فصول با برگزاری اتفاقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، گردشگران بسیاری را به سمت خودش جذب کند.

وی تأکید کرد: باید از ظرفیت مناسب شهر اصفهان استفاده کرد تا بتوانیم برنامه های متنوع را در شهر داشته باشیم.

جمالی نژاد درباره برگزاری برنامه شب خاطره در اصفهان تأکید داشت: این برنامه ارزشمند همزمان با هفته دفاع مقدس در میدان امام (ره) اصفهان برگزار شد و به طورکلی برنامه جذاب، خاطره انگیز و صادقانه بود که توانست با ساده ترین روش مخاطبین را تحت تأثیر قرار دهند.

وی ادامه داد: به نوعی برنامه شب خاطره توانسته همه را در خاطرات دفاع مقدس سهیم کرده و سهم هرکسی را در دفاع مقدس نشان دهد.

شهردار اصفهان بیان داشت: شهرداری اصفهان با توجه به قابلیت های مختلف این شهر، آماده همکاری با همه دستگاه ها برای برگزاری فستیوال های مختلف در سطح شهر است.

جمالی نژاد تأکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری متولی مسائل فرهنگی نبوده و وظیفه مشارکت و همکاری با دستگاه ها را بر عهده دارد، آمادگی خود را برای برگزاری مراسم های مختلف در سطح شهر اصفهان اعلام می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 728

به "اصفهان قابلیت میزبانی فستیوال های ملی و جهانی را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان قابلیت میزبانی فستیوال های ملی و جهانی را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید