ارسال محموله یاری های اهدایی دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از ارسال محموله یاری های اهدایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان سیستان و بلوچستان به مناطق سیل زده استان اطلاع داد.

ارسال محموله یاری های اهدایی دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احمد صالحی آرا، سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل در واحد دانشگاهی زاهدان تشکیل شد و واحد های دیگر این استان نیز با عنوان قرارگاه های فرعی آماده به کار شدند.

وی هدف از تشکیل قرارگاه جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی را ایجاد یکپارچگی و هم افزایی در مواقع بحرانی و اضطراری دانست و گفت: از همه دلسوزان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می کنم یاری های اهدایی خود را با هماهنگی قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به دست هموطنان برسانند، تا شاهد بهرهمندی تمامی سیل زدگان از اقلام باشیم.

وی با با بیان اینکه قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آماده جمع آوری اقلام نقدی و غیرنقدی است، گفت: محموله یاری های اهدایی دانشگاه آزاد اسلامی شامل لباس، لوازم بهداشتی، پتو، انواع کنسرو، آب معدنی، برنج، روغن، شکر و ... به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد تا در بین سیل زدگان توزیع گردد.

صالحی آرا با تأکید بر اینکه بسیاری از واحد های همجوار و دور دانشگاه آزاد اسلامی برای یاری به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برای ارائه خدمات پزشکی به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی نموده است.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از پخت غذای گرم توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار و توزیع بین سیل زدگان اطلاع داد و گفت: همچنین این واحد دانشگاهی ضمن اعلام آمادگی به ستاد بحران و استفاده از تمام ظرفیت های نیروی انسانی و محل اسکان موقت در پردیس ها و ساختمان مادر، تعداد 500 پرس غذای گرم و 5000 بطری آب معدنی برای توزیع در منطقه را آماده نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 642

به "ارسال محموله یاری های اهدایی دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال محموله یاری های اهدایی دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید