احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه ارومیه به صورت مجازی وجود دارد

به گزارش پسرک کامپیوتری، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و برای پیشگیری از این ویروس مجبور هستیم امتحانات این ترم را به صورت مجازی برگزار کنیم.

احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه ارومیه به صورت مجازی وجود دارد

علیرضا مظفری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اگر این بحران از بین نرود، مجبورهستیم امتحانات را به صورت غیر حضوری برگزار کنیم. البته باید بگویم این تصمیم ما است و نهایتا باید ببنیم وزرات علوم در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت.

مظفری در ادامه شرح داد: قرار ما این شده است که شیوه آزمون را اعضای هیئت علمی با توجه به نوع درس و انتظارات مشخص کنند و نمرات دانشجویان به صورت موقت در سیستم آموزش ثبت خواهد شد تا اینکه دانشجویان بتوانند در دانشگاه حضور پیدا کنند. بعد از حضور آنان اگر نیاز بود اساتید از یک یا چند دانشجو راستی آزمایی انجام می دهد و در غیر اینصورت همان نمرات امتحانات مجازی برروی سیستم خواهد ماند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه با اشاره به برگزاری کلاس های عملی دانشجویان بیان نمود: دانشجویان بعضی از دورس را می توانند از طریق فضای مجازی آموزش ببیند و دروسی که نیاز به فعالیت عملی دارد را ناتمام اعلام می کنیم. هر زمانی که دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا کنند به صورت فشرده دوره می بینند.

وی در ادامه افزود: در حال فراهم کردن امکاناتی برای دانشجویانی که در این ترم فارغ التحصیل می شوند و باید خاتمه نامه ارائه دهند هستیم تا دفاع به صورت غیر حضوری باشد.

مظفری با اشاره به برگزاری کلاس های ترم تابستانی گفت: کلاس های ترم تابستانی هم به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و همچنین نظر ما این است که کلاس های آموزشی طبق تقویم آموزشی تا خاتمه خرداد ماه ادامه پیدا کند و بعد از آن ادامه برگزاری کلاس ها به اختیار اساتید است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 919

به "احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه ارومیه به صورت مجازی وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه ارومیه به صورت مجازی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید