آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت معنا می یابد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان با اشاره به در پیش بودن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی گفت: آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت و تزکیه، معنای واقعی پیدا می نماید.

آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت معنا می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات نحوه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

ارسلان زارع عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه پایدار کشور اظهار کرد: افزایش سطح علمی دانش آموزان موجب توسعه دانش بین آنان و نیز پیشرفت کشور می گردد.

وی به سهم پنج درصدی آموزش وپرورش از عوارض شهرداری ها اشاره و اعلام کرد: باید شهرداری ها بر اساس وظایف قانونی خود، همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

زارع ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در ارزیابی ها، سنجش و نمره است که اگر این ارزیابی دقیق و مبتنی بر علم باشد، در فرایند توسعه علمی کشور بسیار موثر است.

استاندار گیلان با اشاره به خسارت ناشی از بارش برف به مدارس و واحدهای آموزشی استان گیلان گفت: شب گذشته جلسه ای در این زمینه برگزار شده و در جلسه آنالیز طرح های دولت برای جبران خسارت ناشی از برف در گیلان به موضوع مدارس نیز اشاره شده است.

زارع با تصریح اینکه پایه اصلی علمی و تحصیلی دانش آموزان از مقطع ابتدایی شکل می گیرد، گفت: باید نسبت به ارتقاء کیفیت آموزش در این مقطع توجه و تمرکز بیشتری صورت گیرد.

استاندار گیلان همچنین ارتقاء سطح دانش معلمان را یک ضرورت خواند که باید به آن توجهی جدی گردد.

نماینده عالی دولت در گیلان آموزش های ضمن خدمت برای معلمان به ویژه در دروس تخصصی مقطع متوسطه را یک ضرورت خواند و اعلام کرد: معلمان برای افزایش سطح دانش علمی و مهارتی احتیاج به آموزش ضمن خدمت دارند.

زارع با اشاره به برگزاری بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز، به اداره کل نوسازی مدارس استان تأکید کرد که بکوشد دستاوردهای خوبی در این ارتباط ارائه دهد.

وی به در پیش بودن هشتم اسفندماه روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اشاره و با تاکید بر لزوم نکوداشت این ایام افزود: آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت و تزکیه، معنای واقعی پیدا می نماید.

استاندار گیلان بر لزوم استمرار کوشش های معلمان و مربیان به عنوان نقش آفرینان عرصه علم و ادب در خانواده بزرگ آموزش و پرورش تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 731

به "آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت معنا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت معنا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید