39 زندان به زندان های ترکیه اضافه شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران- آمار منتشره در ترکیه حاکی از آن است که در سال گذشته 39 زندان دیگر به زندان های این کشور افزوده شده است.

39 زندان به زندان های ترکیه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آمار منتشره در ترکیه حاکی از آن است که در سال گذشته 39 زندان دیگر به زندان های این کشور افزوده شده است.

تعداد زندان های ترکیه به 396 مورد می رسد که سه مورد آن از نوع اس (انزوای اجباری) به تازگی در شهر های بودروم، ایغدیر و آنتالیا راه اندازی شده است.

هم اکنون افزون بر 286 هزار محکوم و بازداشتی در زندان های ترکیه در حبس بسر می برند و این در حالیست که گفته می شود شرایط زندان ها در دوره همه گیری کرونا مطلوب نبوده و علاوه بر ابتلای شمار زیادی از کادر اداری، زندان بان و زندانی به کووید19، گسترش بیماری های پوستی در بین زندانیان از جمله گال و .. به شکل سرسام آوری افزایش یافته است.

اخیرا گزارش تحقیقی از شرایط زندان های ترکیه منتشر شده که نشان می دهد ازدحام در زندان های این کشور به حدی افزایش یافته که در برخی زندان های گروهی که تنها هشت نفر گنجایش دارند دست کم 20 نفر زندانی شده اند.

براساس این گزارش انتقادی شرایط در زندان های ترکیه به حدی بغرنج است که زندانیان در اعتراض به آن دست به آتش زدن سلول های خود می زنند که در اثر آن تا کنون جان ده ها زندانی را گرفته و ده ها مجروح به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1503

به "39 زندان به زندان های ترکیه اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "39 زندان به زندان های ترکیه اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید