پارالمپیک زمستانی 2022، منفی شدن تست دوپینگ دو ورزشکار ایرانی

به گزارش پسرک کامپیوتری، تست دوپینگ دو ورزشکار شرکت کننده از ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی 2022 منفی شد.

پارالمپیک زمستانی 2022، منفی شدن تست دوپینگ دو ورزشکار ایرانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک؛ تنها یک روز به آغاز رسمی بازی های پارالمپیک زمستانی پکن 2022 به جای مانده و نمایندگان کشورمان برای چهارمین روز متوالی تمرینات خود را با قدرت و جدیت برگزار کردند.

عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین در مورد شرایط ملی پوشان اعزامی گفت: میزبان شرایط بسیار مطلوبی را چه از نظر اسکان، رعایت پروتکل های بهداشتی، حمل و نقل ، پیست تمرین و ... فراهم نموده و کلیه ورزشکاران و نیز نمایندگان کشورمان تمرینات خود را هر روز در آرامش و شرایط مناسب دنبال می نمایند.

وی در مورد برگزاری این مسابقات در شرایط پاندمی کرونا گفت: میزبان برای هر شرکت نماینده اعم از ورزشکار، مربی و ... یک اتاق اختصاصی در نظر گرفته و همین طور هر روز بعدازظهر از کلیه شرکت نمایندگان تست PCR گرفته می گردد و نتیجه آن تا صبح معین می گردد تا اگر فردی دچار بیماری شده سریعاً قرنطینه گردد.

ساوه شمشکی اضافه نمود: ورزشکاران ما در دو رشته اسنوبرد و صحرانوردی تمرینات خوبی را برگزارنموده اند و تجهیزات آنها با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بروز و استاندارد است و مسئله ای در این زمینه وجود ندارد وامیدواریم ورزشکاران برترین عملکرد خود را در مسابقات به نمایش بگذارند.

وی در خاتمه از منفی شدن تست دوپینگ دو نفر از ورزشکاران کشورمان در دهکده بازیها قبل از آغاز مسابقات اطلاع داد و اضافه نمود: چند روز پیش از ابوالفضل خطیبی و الهه قلی فلاح در رشته صحرانوردی تست دوپینگ گرفته شد که تست هر دو ورزشکار منفی بود و مشکل خاصی نداشتند.

بازی های پارالمپیک زمستانی پکن با حضور بیش از 650 ورزشکار از 49 کشور جهانی طی روزهای 13 تا 22 اسفند ماه به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1955

به "پارالمپیک زمستانی 2022، منفی شدن تست دوپینگ دو ورزشکار ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک زمستانی 2022، منفی شدن تست دوپینگ دو ورزشکار ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید