ویژگی های ماسک n95 را بدانید

به گزارش پسرک کامپیوتری، رپرتاژ آگهی - اگر با ماسک n95 آشنایی داشته باشید می دانید که این گونه ماسک ها برای حفاظت تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد . این گونه ماسک ها از فیلتراسیون بالایی برخوردار است و به همین دلیل در شرایط مختلفی کاربرد دارند . ماسک n95 دارای یک سوپاپ بر روی ماسک می باشد. البته بعضی از ماسک ها n95 نیز این سوپاپ را ندارند .

ویژگی های ماسک n95 را بدانید

اگر از این گونه ماسک ها استفاده کرده باشید خواهید دید که این ماسک ها به گونه روی صورت قرار می گیرند که از نفوذ هوا جلوگیری می کنند به همین دلیل در شرایط خاص به کار می آید .

در زمان گسترش آلودگی هوا می توان در موقعیت هایی که سلامتی افراد به خطر می افتد از این نوع ماسک استفاده کرد که تا حد بالایی از آسیب هایی که آلودگی هوا بر سلامتی وارد می کند پیشگیری کرد .

شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران نیز سبب شده که استفاده از ماسک اجباری شود و یکی از ماسک هایی که می تواند در این شرایط به افراد کمک کند تا بتوانند از ابتلا به این ویروس جلوگیری کنند استفاده از ماسک n95 است . افرادی که مسائل تنفسی و یا بیماری های تنفسی دارند باید به هنگام رفت و آمد از این گونه ماسک ها استفاده کنند تا دچار مسئله ای نشوند .

ماسک n95 این قابلیت را دارد که می تواند تا 95 ٪ از انتقال ذرات کوچک موجود در هوا پیشگیری کند. این قابلیت است که موجب محبوبیت این نوع ماسک در میان افراد شده است . ماسک های n95 با استفاده از تکنولوژی نانو تولید می شوند که کاربرد این ماسک ها را افزایش می دهد .

چنانچه قصد استفاده از ماسک n95 دارید باید حتما از یک مجموعه معتبر ماسک را تهیه کنید که از لحاظ کیفیت مورد تایید باشد . همان طور که گفته شد در ساخت این ماسک ها از فناوری نانو استفاده می شود و همین باعث شده تا افراد بسکمک از ماسک n95 استفاده کنند .

کاربرد دستگاه فشار خون

دستگاه فشار خون در میان تجهیزات پزشکی پر کاربرد شناخته می شود . این دستگاه برای تعیین کردن میزان فشار خون مورد استفاده قرار می گیرد . همه افرادی که با دستگاه فشار خون آشنایی داشته باشند و از آن استفاده کرده باشند می دانند که این دستگاه دو عدد به عنوان مینیمم و ماکزیموم است که به صورت کسر نمایش داده می شود .

پس از این که از دستگاه فشار خون استفاده کردید و این دو عدد نمایان شد ، عددی که در صورت کسر واقع شده است مقدار ماکزیموم و عدد دیگر که در مخرج کسر مینیمم می باشد .

فشار خون افراد به این صورت است که بر اثر پمپاژ خون در قلب افراد ، خون وارد سرخرگ ها می شود . آن نیرویی که به دیواره سرخرگ ها وارد می شود ، میزان فشار خون است . دستگاه فشار خون در منازل نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . کسانی که دچار بیماری فشار خون هستند باید یک دستگاه فشار خون در خانه خود داشته باشند که در مواقعی که نیاز است بتوانند از آن استفاده کرد. به طور کلی بهتر است این دستگاه در منزل باشد زیرا ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید که نیاز داشته باشد که میزان فشار خون خود را بررسی کنند .

دستگاه های فشار خون در انواع مختلفی عرضه می شود . دستگاه فشار خون جیوه ای در میان معروف ترین نوع این دستگاه ها می باشند که بسیار کارایی دارند . فشار سنج جیوه ای از یک استوانه حاوی جیوه تشکیل شده که تعیین کننده فشار است ، این دستگاه در میان دقیق ترین نوع دستگاه های فشار خون می باشد .

امروزه دستگاه های فشار خون دیجیتالی در میان به روز ترین دستگاه ها می باشد . این نوع دستگاه فشار از یک مانیتور تشکیل شده که بعد از استفاده از آن فشار خون بر روی آن نمایش داده می شود . دستگاه های دیجیتال بر روی مچ دست بسته می شوند و برخی دیگر بر روی بازو قرار می گیرد . اگر قصد خرید دستگاه فشار خون برای منزل را داشته باشید این نوع دستگاه ها بهترین گزینه می باشد زیرا از دقت بالایی برخوردار است.

ترازوی دیجیتال

ترازوی های دیجیتال در بیشتر خانه ها یافت می شود . این ترازو ها برای افراد بسکمک کاربرد دارد ، به عنوان مثال اگر فردی قصد کاهش وزن داشته باشد می تواند میزان تغییرات وزن خود را با استفاده از این دستگاه ها بسنجد . این ترازو ها کمک می کند که افراد بتوانند از وزن خود مطلع شوند و آن را کنترل کنند .

علاوه بر این به طور کلی بهتر است همه در زمان های تعیینی از ترازوی دیجیتال استفاده کنند و از وزن دقیق خود مطلع بشوند و همین کار باعث می شود که افراد با گذشت زمان دچار اضافه وزن نشوند .

ترازوی دیجیتالی از امکانات منحصر به فردی برخوردار هستند . این دستگاه ها در مدل های مختلفی با قابلیت های مختلفی عرضه می شوند و افراد باید با توجه به نیاز خود گزینه مناسب را تهیه کنند . برخی از جدیدترین و به روز ترین این ترازو ها به وسیله بلوتوث به گوشی موبایل متصل می شوند و همین طور می توان به وسیله آن ها شاخص توده بدنی را بررسی کرد .

کسانی که تناسب اندام برایشان اهمیت دارد استفاده از ترازوی دیجیتال به انواع وسیله ای برای کنترل وزن می تواند موثر واقع شود . مطلعی از میزان وزن به همه افراد کمک می کند که بتوانند با دقت بیشتری رژیم غذایی خود را انجام دهند .

خرید تجهیزات پزشکی مانند دستگاه فشار خون و ترازوی دیجیتال و همین طور لوازمی مانند ماسک های n95 باید از مراکز معتبر انجام شود . این گونه تجهیزات چون به صورت مستقیم به سلامت با در ارتباط هستند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند .

توجه داشته باشید که به هنگام تهیه این تجهیزات ، اقدام به خرید از فروشگاه های عرضه کننده کالا ها و تجهیزات پزشکی کنید تا بتوانید کالای مناسبی را دریافت کنید

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1278

به "ویژگی های ماسک n95 را بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های ماسک n95 را بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید