نگرانی اف بی آی از حملات دی او اس جدید

به گزارش پسرک کامپیوتری، پلیس فدرال آمریکا نسبت به موفقیت دور جدیدی از حملات موسوم به دی او اس بر علیه سازمان ها و ارگان های مختلف در این کشور اظهار نگرانی نموده است.

نگرانی اف بی آی از حملات دی او اس جدید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زد دی نت، اف بی آی با صدور بیانیه ای در خصوص شناسایی پروتکل های شبکه ای جدیدی هشدار داده که سوءاستفاده از آنها برای اجرای طیف گسترده ای از حملات دی او اس شروع شده است.

اف بی آی فهرستی از پروتکل های شبکه ای و اپلیکیشن های تحت وب که برای اجرای حملات دی او اس مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند را منتشر نموده است.

از جمله این پروتکل ها می توان به پروتکل CoAP (Constrained Application Protocol)، خدمات تحت وب WS-DD (Web Services Dynamic Discovery)، ARMS (Apple Remote Management Service)و نیز نرم افزار اتوماسیون تحت وب جنکینز اشاره نمود که همگی آنها مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند و بیم آن می رود این حملات برای هزاران نفر از کاربران مشکل آفرین گردد.

اف بی آی تصریح نموده که سه پروتکل و سرویس تحت وب اولی مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند، هر چند پلیس فدرال آمریکا در خصوص ماهیت این سوءاستفاده و میزان خسارات وارده از این طریق اطلاع رسانی ننموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1068

به "نگرانی اف بی آی از حملات دی او اس جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی اف بی آی از حملات دی او اس جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید