نصب شعار همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی در بیلبوردهای مشهد

به گزارش پسرک کامپیوتری، شعار همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی بر بیلبورد های شهری برای فراگیر شدن این پویش،نصب شده است.

نصب شعار همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی در بیلبوردهای مشهد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در جلسه ای که ظهر امروز با حضور عبدالله ارجائی شهردار مشهد و مدیران آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از همراهی شهرداری مشهد برای فراگیر شدن پویش و شعار همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی گفت: در این مدت کوتاه توجه ویژه ای برای تبلیغ و ترویج شعار محوری دهه پایانی ماه صفر از طریق نصب بنر، تابلو و بیلبورد های شهری اجرا شده که جای تقدیر و تشکر از خدمات شهرداری و شورای شهر دارد.

او افزود: با توجه به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم دهه آخر صفر نسبت به سال گذشته و شرایط مطلوبی که به واسطه واکسیناسیون فراگیر در مشهد فراهم شده، می طلبد تا آمادگی کاملی برای برگزاری مراسم در این ایام داشته باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه تولیت آستان قدس رضوی نسبت به این مسئله دغدغه مند بوده و به همین منظور شخصا در این جلسات حضور دارند و پیگیر امور مربوطه هستند، ادامه داد: انصافا شهرداری هم کمک موثری به آستان قدس رضوی داشته و دغدغه ها و پیگیری های شهرداری قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به ضرورت تدوین برنامه ای کامل برای رفع مسائل زائران و مجاوران بیان نمود: با توجه به مسدود شدن جهت های منتهی به حرم مطهر در دو روز پایانی ماه صفر، ضروری است تدابیری برای تردد زائران و مجاوران به ویژه بانوان و سالمندان اندیشیده شود تا مسئله ای برای انتقال این عزیزان تا حرم مطهر نداشته باشیم و این گروه از زائران بتوانند به راحتی و سهولت به امر زیارت بپردازند.

رحمتی بیان نمود: طبق برنامه ریزی های اجرا شده، نزدیک به 3 میلیون وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام تدارک دیده شده است و همچنین در خصوص پذیرایی سرد و میان وعده هم توزیع کیک و آبمیوه را در دستور کار داریم و یکی از مسائل ریشه ای در خصوص زیارت بحث پارکینگ است که امیدواریم این مشکل هم در این ایام خاص که با حجم بالای زائران روبرو هستیم با تدابیر شهرداری رفع شود.

سید عبدالله ارجائی هم در این جلسه مشترک از آمادگی شهرداری مشهد برای توسعه خدمات کمی و کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران در این ایام خبر داد.

/س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1763

به "نصب شعار همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی در بیلبوردهای مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب شعار همه خادم الرضاییم؛ نجات انسان، رسم مسلمانی در بیلبوردهای مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید