ناظم الشریعه: در تورنمنت چین نتیجه مهم نیست

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نتیجه اصلا برای ما مهم نیست اما تیم ایران به عنوان یک برند معتبر در آسیا همواره برای کسب پیروزی وارد رقابت های چین می گردد.

ناظم الشریعه: در تورنمنت چین نتیجه مهم نیست

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال ایران جهت شرکت در اردوی چهار جانبه چین ساعت 20:50 امشب (25 آذرماه) تهران را با پرواز مستقیم به مقصد شانگهای ترک می نماید. ملی پوشان پس از آن راهی چانگ سو محل برگزاری تورنمنت چهار جانبه می شوند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال به توضیح زیر است:

سپهر محمدی، سعید مومنی، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، افشین کاظمی، علیرضا وفایی، میثم برمشوری، مجید حاجی بنده، محمد شجری، محمد صفری و محمدحسین کوهستانی.

پیش از این 18 بازیکن جهت حضور در اردوی پیش از اعزام تیم به چین از سوی ناظم الشریعه دعوت شده بودند که سعید احمد عباسی و سعید افشاری به دلیل مصدومیت، بابک اکبری به دلیل عدم ارائه به موقع مدارک و علی اسعدی و ابوالقاسم عروجی به دلیل مصدومیت در اردو از همراهی تیم محروم شدند.

بر اساس توافقات قبلی، تیم های ملی شرکت کننده در این تورنمنت صرفا قادر به همراه داشتن 2 دروازه بان هستند که به همین دلیل مهرداد اعظمی و جواد اسفندیاری هم از لیست ابتدایی 18 نفره خط خوردند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این باره گفت: با توجه به اینکه حدود 20 روز پیش باید اسامی بازیکنان مدنظر خود را برای شرکت در تورنمنت چین اعلام می کردیم در نهایت 18 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از اعزام به چین فرا خواندیم.

وی ادامه داد: دلیل دعوت از 18 بازیکن این بود که احتمال مصدوم شدن بازیکنان در دو هفته از مسابقات لیگ تا پیش از اعزام را در نظر گرفته بودیم اما شرایط از آنچه پیش بینی نموده بودیم هم سخت تر شد به طوری که پنج، شش نفر از بازیکنان دچار مصدومیت شدند و باید با 11 بازیکن به چین برویم. از این 11 نفر، دو نفر دروازه بان هستند و صرفا 9 بازیکن را می توانیم در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال توضیح داد: در این تورنمنت 3 بازی پیش رو داریم اما بازیکنان انگیزه زیادی برای این مسابقات دارند و همه کوشش خود را برای نشان دادن شایستگی هایشان به کار خواهند گرفت، چرا که هدف ما از اعزام تیم ملی ب به مسابقات چهار جانبه چین، زیر نظر دریافت بازیکنان و برطرف کاستی های تیم الف با حضور بازیکنان برتر این تیم است.

ناظم الشریعه ادامه داد: با شرایط سختی راهی چین خواهیم شد و بازیکنان هم خسته هستند. روز گذشته یک جلسه ریکاوری و صبح امروز به دلیل تعداد کم بازیکنان یک جلسه تمرینی سبک را برگزار کردیم. در واقع در این دو روز همه سعی خود را انجام دادیم تا بازیکنان آمادگی ونشاط خود را بدست بیاورند.

وی در پاسخ به این سوال که برای چه پست هایی از تیم ملی الف بازیکنان اعزامی به تورنمنت چین را زیر نظر می گیرد، مطرح نمود: دنبال بازیکنان خلاق برای منطقه کناری زمین هستیم و بطورکلی بازیکنانی که توانایی بازی در چند پست دارند را به تیم ملی الف دعوت خواهیم کرد. البته در تیم الف بازیکنان راس بسیار خوبی مانند حسین طیبی و مهدی جهانی دارد اما کوشش می کنیم یک بازیکن کامل دیگر را هم برای راس تیم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد نتیجه احتمالی تیم ملی ب در تورنمنت چین گفت: نتیجه اصلا برای ما مهم نیست اما تیم ایران به عنوان یک برند معتبر در آسیا همواره برای کسب پیروزی وارد رقابت ها می گردد. در سه چهار ماه گذشته خوب عمل نموده ایم که حاصل کوشش های کادرفنی، بازیکنان و مربیان باشگاه های لیگ است و امیدوارم با عملکرد خوب در تورنمنت چین، با روحیه ای مضاعف راهی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 599

به "ناظم الشریعه: در تورنمنت چین نتیجه مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: در تورنمنت چین نتیجه مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید