نازنین ملایی: برای سهمیه المپیک باید سختی زیادی به جان بخرم

به گزارش پسرک کامپیوتری، بانوی قهرمان روئینگ آسیا گفت: با توجه به اینکه مسابقه سختی به نام انتخابی المپیک را پیش رو داریم برای موفقیت در آن باید سختی های زیادی را به جان بخریم.

نازنین ملایی: برای سهمیه المپیک باید سختی زیادی به جان بخرم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

نازنین ملایی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضور در کاپ آسیایی قایقرانی روئینگ تایلند بیان نمود: قبل از مسابقات انتخابی المپیک احتیاج داریم در یک مسابقه دیگر خودمان را محک بزنیم. با وجود اینکه بعد از قهرمانی آسیا استراحت داشتیم و دو، سه هفته ای بین تمرینات وقفه افتاد اما کوشش می کنیم آماده به مسابقات برویم. 100درصد در تایلند دنبال مدال هم هستم و خوش رنگ ترین را می خواهم.

ملایی در پاسخ به این پرسش که سخت نیست بعد از قهرمانی آسیا دوباره در یک رقابت دیگر شرکت کند، تاکید نمود: بله اما ما مسابقه سخت تری به نام انتخابی المپیک را پیش رو داریم و برای موفقیت در آن رقابتها باید سختی های قبل از حضور در انتخابی المپیک را به جان بخریم.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه قرار است تا انتخابی المپیک با افشین فرزام کار کند، توضیح داد: بله. همانطور که از قبل با آقای فرزام کار می کردم باز هم با او کار می کنم. من تا زمانی که در تیم ملی روئینگ فعالیت دارم و مربی با علم بالاتری نسبت به آقای فرزام در ایران وجود نداشته باشد، همچنان با او کار می کنم.

بانوی قهرمان روئینگ آسیا با اشاره به مدت زمان پنج ماهه ای که تا انتخابی المپیک باقی مانده است، گفت: زمان کمی تا انتخابی المپیک باقی مانده است اما سعی می کنیم از این زمان بهترین بهره برداری را داشته باشیم. باید فشار تمرینات را بیشتر کنیم. کسب سهمیه المپیک با توجه به تغییر قوانین خیلی سخت است اما دور از دسترس نیست و تمام کوششم را می کنم که بتوانم به سهمیه المپیک برسم.

ملایی در پاسخ به این پرسش که در این پنج ماه به چه ابزاری هایی احتیاج دارد تا بهتر بتواند برای انتخابی المپیک آماده گردد، تاکید نمود: مهمترین ابزاری که هر ورزشکاری احتیاج دارد آرامش و دور از بودن از حاشیه است. این مهمترین چیزی است که می توان به هر ورزشکاری داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 529

به "نازنین ملایی: برای سهمیه المپیک باید سختی زیادی به جان بخرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نازنین ملایی: برای سهمیه المپیک باید سختی زیادی به جان بخرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید