مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاریخ رونمایی گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا تغییراتی جدید در اپل واچ

به گزارش پسرک کامپیوتری، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاریخ رونمایی گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا تغییراتی جدید در اپل واچ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک وبلاگ نویس مشهور و معتبر حوزه فناوری منتشر شده است، قرار است گوشی گلکسی فولد سامسونگ در تاریخ بیست و هفتم سپتامبر برابر با پنجم مهرماه رونمایی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هنگامی که یک نرم افزار جدید برای برطرف اشکال ، ویژگی های جدید و سایر پیشرفت ها وجود دارد ، باید اپل واچ خود را به روز کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که در خبرها می خوانیم اینستاگرام در حال آزمودن طرح مخفی کردن تعداد لایک های کاربران است. این طرح با هدف کاهش توجه به تعداد لایک ها و ارزش گذاری بر اساس محتواهای منتشره است. اکنون خبر رسیده که فیس بوک نیز یکی دیگر از شبکه های اجتماعی خواهد بود که تعداد لایک ها را مخفی می نماید. مشروخ خبر را اینجا بخوانید.

شرکت هواوی پیروز شد 10 میلیون نسخه از گوشی های مدل Enjoy 9 Plus را در چین بفروشد. درواقع این فروش خیره کننده نشان می دهد که ممکن است هواوی در فروش تلفن های خود در دنیای غرب با مشکل روبرو باشد اما عملکردی چشمگیر در خانه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی گزارش های تایید نشده حکایت از آن دارند که شرکت اپل تصمیم دارد برای اپل واچ خود از ردیاب خواب استفاده کند. این ویژگی احتمالا از اول هفته آینده دیده خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هواوی واچ GT2 اولین رونمایی خود را در اکتبر در کنار سری میت 20 انجام داد و به نظر می رسد سال جاری این شرکت چینی در حال آماده سازی این ساعت برای ورود به بازار در تاریخ 19 سپتامبر برابر با 28 شهریور است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 243

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاریخ رونمایی گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا تغییراتی جدید در اپل واچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاریخ رونمایی گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا تغییراتی جدید در اپل واچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید