لینک سیس یک روتر وای فای 6 ارزان قیمت 150 دلاری معرفی کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، در حالی که غالب روترهای وای فای 6 بازار قیمت های بالایی دارند و گاها به 300 یا 400 دلار می رسند؛ شرکت لینک سیس از روتر وای فای 6 ارزان قیمت 150 دلاری به نام Linksys MR7350 یا MAX-STREAM AX1800 Mesh WiFi 6 Router رونمایی کرد.

لینک سیس یک روتر وای فای 6 ارزان قیمت 150 دلاری معرفی کرد

این روتر دو بانده در رده AX1800 است تا روی فرکانس 5 گیگاهرتز سرعت را به مرز 1200 مگابیت و روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز به حداکثر 574 مگابیت برساند.

این روتر از وای فای 6E پشتیبانی نمی کند و دارای فرکانس رادیویی سوم 6 گیگاهرتز نیست اما از همه ویژگی ها و قابلیت های روترهای وای فای 6 برخوردار است و آن را می توان یک روتر کاملی در سال 2020 محسوب کرد.

از مدولاسیون QAM با نرخ 1024 پشتیبانی می کند که اجازه می دهد اطلاعات بیشتری در هر انتقال جابه جا شود. افزون بر این، از فناوری و تکنیک OFDMA بهره می برد که باعث بهینه سازی لینک ها و اتصال های وای فای می شود.

دو آنتن خارجی پرقدرت دارد و به 4 درگاه شبکه اترنت LAN یک گیگابیتی در کنار یک درگاه WAN مجهز است. از درگاه USB 3.0 سود می برد و طراحی بسیار متفاوت و جذابی دارد که تا کنون در محصولات لینک سیس شاهد نبودیم.

همین طور، یک مزیت بزرگ دیگر این روتر، پشتیبانی از پروتکل رمزنگاری جدید WPA3 است.

ارزان است ولی ارزان ترین نیست

پردازنده این روتر هم به اندازه کافی قدرتمند هست تا بتواند ترافیک های سنگین و چندگانه را پوشش دهد. یک پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز به همراه 256 مگابایت حافظه فلش و 512 مگابایت رم روی روتر لینک سیس MR7350 سوار شده است.

لینک سیس برای این روتر خود اپلیکیشن اندروید و iOS هم عرضه کرده تا مدیریت و نصب دستگاه برای کاربران ساده تر شود. این روتر از دستیار صوتی آمازون الکسا پشتیبانی می کند و دارای قابلیت های نرم افزاری مانند تعریف شبکه میهمان، اولویت دهی به دستگاه ها، کنترل والدین و ارزیابی و تست سرعت است.

شما با گفتن دستورات صوتی مشابه Alexa, enable the guest Wi-Fi می توانید به سادگی روتر را مدیریت کنید و دیگر نیازی به تنظیمات روتر ندارید.

لینک سیس می گوید این روتر برای مساحت هایی تا 150 متر مربع مناسب است و بهترین عملکرد را خواهد داشت.

محصول MR7350 لینک سیس یک روتر اقتصادی و ارزان قیمت در سطح خودش محسوب می شود ولی ارزان ترین روتر وای فای 6 نیست؛ چون تی پی لینک دقیقا یک روتر وای فای 6 با همین سرعت ولی قیمت 70 دلار دارد.

اما اگر بخواهیم روتر MR7350 را با محصولاتی مانند ایسوس ZenWiFi AX Mini مقایسه کنیم که همین چند روز پیش معرفی شده است و قیمت 300 دلاری دارد؛ یک روتر ارزان قیمت است.

غول های چینی نه تنها وارد بازارهای موبایل و تجهیزات همراه دیجیتالی شدند؛ بلکه چند سالی اس به طور جدی سودای ورود به بازار تجهیزات شبکه…

ایسوس ایران در رویداد آنلاینی که یکشنبه این هفته داشت؛ به طور رسمی از مادربردهای سری Z490 خود رونمایی کرد. ایسوس، اولین شرکتی است که…

با عرضه آیفون های 11 که از وای فای 6 پشتیبانی می کنند؛ اکنون این پرسش مهم مطرح می شود که آیا باید یک روتر وای فای 6 بخریم؟ پیش…

این راهنمای خرید برای افرادی نوشته شده است که قصد دارند یک روتر بی سیم از فروشگاه ها و بازارهای بیرون از کشور ایران خریداری کنند. در…

سامسونگ سال گذشته از لپ تاپ فوق سبک و زیبای Galaxy Book S خود با پردازنده موبایل هشت هسته ای اسنپدراگون کوالکام رونمایی کرد. لپ تاپی که همیشه…

شرکت آنر (Honor) زیرمجموعه برندهای هواوی، امروز بعدازظهر در خلال معرفی جدیدترین محصولات خود به صورت آنلاین؛ از اولین روتر وای فای 6 خود رونمایی کرد….

اپل هفته پیش از آیفون اقتصادی و ارزان قیمتی به نام SE رونمایی کرد. آیفون SE جدید (SE مدل 2020 هم گفته می شود) یک گوشی با…

هواوی از جدیدترین پرچم دارهای خود رونمایی کرد. خانواده هواوی P40 شامل سه گوشی P40 و P40 Pro و P40 Pro Plus است. پی 40 یک…

منبع: شبکه چی
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 997

به "لینک سیس یک روتر وای فای 6 ارزان قیمت 150 دلاری معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینک سیس یک روتر وای فای 6 ارزان قیمت 150 دلاری معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید