مسی برای آزاد کردن رونالدینیو وکیل استخدام کرد

به گزارش پسرک کامپیوتری، کاپیتان و فوق ستاره آرژانیتنی تیم فوتبال بارسلونا برای آزاد کردن هم تیمی برزیلی سابقش از زندان دست به کار شده است.

مسی برای آزاد کردن رونالدینیو وکیل استخدام کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، دستگیری رونالدینیو و برادرش به جرم استفاده از گذرنامه جعلی برای ورود به خاک پاراگوئه خیلی ها را شوکه و بسیاری را مانند هم تیمی سابق او در بارسلونا یعنی لیونل مسی عمیقاً ناراحت نموده، تا جایی که این ستاره آرژانتینی را وادار نموده برای آزاد کردن دوست برزیلی خود دست به کار گردد و وکلایی را به همین منظور استخدام نموده است.

به گزارش آ اس، مسی در تماسی که با رونالدینیو داشته است به او گفته که می تواند روی خدمات وکلای این مرد آرژانتینی حساب کند و مبلغ 4 میلیون یورو هم جهت تأمین هزینه های مربوط به خارج کردن ستاره سابق تیم ملی برزیل کنار گذاشته است. این در حالیست که بعضی منابع خبری در پاراگوئه اعلام نموده اند که محتمل است رونالدینیو و برادرش روبرتو ده آسیس به جرم استفاده از گذرنامه جعلی تا زمان انتها تحقیقات و شروع فرآیند محاکمه شش ماه بازداشت باشند.

بازداشت شدن رونالدینیو که در کشور خودش هم به خاطر بدهی هایش به دولت برزیل - جرایم نقدی مربوط به ماهیگیری غیرمجاز در یک دریاچه محافظت شده - ممنوع الخروج است، واکنش هایی از سوی اهالی فوتبال به همراه داشته است و در این میان ملی پوش سابق فوتبال پاراگوئه، کارلوس گامارا، به رونالدینیو در محل بازداشت او سر زده است. او درباره شرایط ستاره شماره 10 سابق بارسلونا به خبرنگاران گفت: امیدوارم که همه چیز حل گردد. رونالدینیو انسان خوبی است. او کسی که به واسطه فوتبال خوب می شناسم. با وجود شرایطی که در آن واقع شده است، فقط لبخند روی لبان اوست و در کنار بسیاری از بچه هایی که همراه با والدین شان برای ملاقاتش آمده اند عکس گرفت. این همان رونالدینیویی است که ما می شناسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 802

به "مسی برای آزاد کردن رونالدینیو وکیل استخدام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی برای آزاد کردن رونالدینیو وکیل استخدام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید