مسیرگشایی خیابان 42 متری با جدیت پیگیری می گردد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شهرداری منطقه 10 تبریز اجرای طرح های مسیرگشایی را زمینه ساز محرومیت زدایی از منطقه ها حاشیه ای و راه چاره موثری در تحکیم و نوسازی بافت فرسوده بیان کرد.

مسیرگشایی خیابان 42 متری با جدیت پیگیری می گردد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛حسن گنجی در جریان بازدید از منطقه ها حاشیه نشین و کم برخوردار منطقه، اظهار کرد: در بین همه مسائل شهری، ساماندهی و برطرف مشکل حاشیه نشینی در اولویت مدیریت منطقه بوده و تغییر چهره بافت شهری را با جدیت دنبال می کنیم.

وی اجرای طرح های مسیرگشایی در منطقه ها شهری به ویژه منطقه ها محروم و حاشیه نشین را زمینه ساز محرومیت زدایی از منطقه ها حاشیه ای و نیز بهسازی، نوسازی و احیای بافت های فرسوده شهری دانست و اذعان داشت: طرح مسیرگشایی های خیابان 42 متری انقلاب از جمله طرح هایی است که حائز اهمیت بوده و با جدیت پیگیری می گردد و به لحاظ اهمیت حوزه حمل و نقل و روان سازی ترافیک تاثیرات بسزائی دارد.

وی ادامه داد: طرح هایی برای این موضوع ارائه شده است که باید در قالب لایحه مصوبه شورای شهر به کمیسیون ماده 5 و سایر مراجع مورد احتیاج ارسال تا پس از تصویب اجرایی گردد.

وی با اشاره به اینکه این چندمین بازدید مشترک با همراهی شهردار تبریز از منطقه حاشیه شهر و بخصوص خیابان 42 متری انقلاب است اضافه کرد: اعضای شورای شهر به منظور آنالیز مسائل از نزدیک در این محل حضور یافته و خواهان تسریع در اجرای طرح هایی در راستای کاهش مسائل شهروندان هستند.

سرپرست شهرداری منطقه 10 تبریز ضمن قدردانی ویژه از حمایت های شهردار تبریز و نیز پیگیری های اعضای شورای اسلامی شهر در راستای پیشبرد اهداف معین شده در این منطقه، با عنوان این مطلب که کوشش مجموعه همکاران برای ارائه برترین و مناسب ترین خدمات برای شهروندان می باشد، توضیح داد: به طور قطع بازدید میدانی از این گونه منطقه ها و حضور مستقیم در کنار ساکنان آن ها تاثیر بیشتری در آنالیز و شناسایی مسائل این محله ها خواهد داشت.

حسن گنجی بهبود شرایط حاشیه نشینی و توانمندسازی این منطقه ها از هر لحاظ موجب ایجاد ارزش اضافه کرده برای شهر دانست و اضافه کرد: اگر حاشیه نشینی بهبود یابد و توانمند گردد، همه شهر از آن منتفع می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1868

به "مسیرگشایی خیابان 42 متری با جدیت پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرگشایی خیابان 42 متری با جدیت پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید