لزوم آشنایی مدیران با روش های روزآمد و علمی در مدیریت هتل ها

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، فرزین حق پرست ظهر دوشنبه در نشست با مدیران و مالکان هتل­های آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فضای سیاسی، مالی و فرهنگی ایجاد شده در ماه های اخیر در کشور، نقطه عطفی در گردشگری کشور و به خصوص استان به وجود آمده است و باید به بهترین نحو از این فرصت بهره برد.

لزوم آشنایی مدیران با روش های روزآمد و علمی در مدیریت هتل ها

وی با تأکید بر این که هتلداری یک علم است و در عصر حاضر دیگر نمی توان با روش های سنتی و غیر علمی رضایت خاطر گردشگران را فراهم آورد، بهره گیری از مشاوران مطلع و متخصص را در حوزه تبلیغات و بازاریابی امری ضروری دانست.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ورود به عرصه تبلیغات و تجارت الکترونیک، مطلعی از علم بازاریابی و معماری داخلی را از جمله اصول مدیریت علمی در عرصه هتلداری مطرح کرد و خواهان همکاری هتلداران برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران شد.

حق پرست در سرانجام سخنان خود انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 را فرصتی بزرگ به منظور معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری تبریز به جهانیان دانست و بر اهمیت نقش هتلداران در این زمینه تأکید کرد.

بهسازی و استانداردسازی هتل های آذربایجان شرقی لازم است

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به ورود جدی دبیرخانه سازمان همکاری های اسلامی بعد از انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال 2018 و طراحی پکیج های تبلیغاتی در راستای شناساندن آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری تبریز، استاندارسازی هتل ها را بسیار حائز اهمیت دانست.

احمد حمزه زاده تأکید کرد: به این منظور لازم است هتل های استان در راستای تطبیق استاندارهای خود با معیارهای جهانی گام برداشته و بر بهسازی و استانداردسازی هتل های استان اهتمام ورزند.

لازم به ذکر است در این نشست تعدادی از هتلداران نیز به بیان مسائل و دغدغه های خود با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پرداختند که تحمیل مالیات های سنگین به هتلداران و عدم تخصیص اعتبار و وام بانکی کم بهره جهت استانداردسازی از سوی بانک ها از جمله مسائل مطرح شده در این ملاقات بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 779

به "لزوم آشنایی مدیران با روش های روزآمد و علمی در مدیریت هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم آشنایی مدیران با روش های روزآمد و علمی در مدیریت هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید