قیمت بلیت هواپیما افزایش می یابد؟

به گزارش پسرک کامپیوتری، به گزارش خبرنگاران، سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه خود خاطرنشان کرد: هرگونه تخطی از اجرای مصوبات، ابلاغیه ها و دستورالعمل ها و سهل انگاری در این رابطه تخلف محسوب شده و شرکت هایی که از اجرای این مقررات خودداری نمایند این سازمان نسبت به مجوزهای پروازی آن شرکت ها اقدام خواهدکرد.

قیمت بلیت هواپیما افزایش می یابد؟

در این اطلاعیه آمده است: بعلاوه سازمان هواپیمایی کشوری هیچ تصمیمی جهت افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستور کار خود ندارد و شرکت های هواپیمایی موظفند در مورد نرخ بلیت هواپیما، براساس تصمیمات متخذه در آخرین جلسه شورای عالی هواپیمایی عمل نمایند و فروش بالاتر از سقف نرخ مشخص شده در جلسه مذکور، تخلف محسوب می گردد.

این اطلاعیه می افزاید: تخلفات احتمالی به وسیله سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir قابل دریافت است و در صورت احراز هرگونه تخلف بی تردید سازمان از مکانیزم های قانونی خود استفاده خواهد نمود.

به گزارش ایرنا، تابستان سال جاری و پس از افزایش خودسر قیمت بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها، در جلسه مشترک با وزیر وقت راه وشهرسازی نرخ تازه پروازها در توافق با شرکت های هواپیمایی مشخص شد، با این حال ایرلاین ها با تصمیم خودسرانه مجدد از شهریور سال جاری یکبار دیگر به افزایش قیمت بلیت ها دامن زدند.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1781

به "قیمت بلیت هواپیما افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت هواپیما افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید