سفر کریمی به انگلیس برای گذراندن دوره مربیگری

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران: مربی سابق تیم ملی فوتبال به منظور شرکت در کلاس های مربیگری هفته اول اسفند ماه راهی انگلیس می گردد.

سفر کریمی به انگلیس برای گذراندن دوره مربیگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا به تومان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (ifca.ir)، علی کریمی بازیکن پیشین پرسپولیس که از ابتدای این فصل تصمیم گرفت دیگر به فوتبال ادامه ندهد و مدتی نیز در کنار کارلوس کی روش در کادرفنی تیم ملی حضور داشت، میخواهد دوره های مربیگری را خارج از ایران پشت سر بگذارد.

کریمی به منظور شرکت در این کلاس ها مربیگری هفته اول اسفندماه راهی انگلیس می گردد. اقدام کریمی برای شرکت در کلاس های مربیگری در حالی است که مربی سابق تیم ملی بدون داشتن مدرک برای همراهی کی روش به عنوان یاری مربی انتخاب شده بود.

کریمی به دلیل اینکه بازیکن ملی پوش بوده، در صورتی که شرکت در کلاس های مربیگری در ایران را انتخاب می کرد، می توانست بدون پشت سر گذاشتن دوره های مربیگری D کار خودش را از دوره C آغاز کند. از سوی دیگر ملی پوش سابق ایران اگر در آلمان اقدام به آغاز دوره های آموزشی مربی گری کند، به دلیل سابقه حضور در بوندس لیگا می تواند دوره هایش را از مرحله B آغاز کند. با این حال کریمی تحقیقاتش را در این زمینه انجام داده و تصمیمش را برای آغاز دوره های مربیگری در انگلیس گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 581

به "سفر کریمی به انگلیس برای گذراندن دوره مربیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر کریمی به انگلیس برای گذراندن دوره مربیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید