سری هواوی P50 احتمالا اوایل فروردین معرفی می شوند

به گزارش پسرک کامپیوتری، با وجود اینکه بخش موبایل هواوی با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کند، ولی این شرکت هنوز ساخت گوشی های جدید را کنار نگذاشته است. گوشی های سری P هواوی معمولا در ماه مارس معرفی می شوند و حالا به گفته یکی از افشاگران مشهور، سری هواوی P50 در تاریخ بین 26 تا 28 مارس (6 تا 8 فروردین) معرفی خواهند شد.

سری هواوی P50 احتمالا اوایل فروردین معرفی می شوند

او همچنین اعلام کرده که این خانواده شامل 3 گوشی مبتنی بر دو تراشه خواهد بود. به طور مشخص، هواوی P50 از کایرین 9000E بهره می برد و گوشی های هواوی P50 پرو و پرو پلاس با تراشه کایرین 9000 به دست کاربران می رسند.

گفته می شود فرایند توسعه این گوشی ها به طور کامل به اتمام رسیده و آماده تولید انبوه هستند. بنا به گفته های این افشاگر، این گوشی ها از طراحی جدیدی بهره می برند ولی هنوز مشخص نیست این طراحی جدید مربوط به کدام قسمت های این گوشی ها است.

مطابق سال های گذشته، سری هواوی P50 بدون شک از دوربین ها و نمایشگر بهتر بهره می برند. نمایشگر این گوشی ها هم مبتنی بر فناوری اولد خواهد بود و به احتمال زیاد هواوی از پنل های ساخت شرکت چینی BOE استفاده خواهد کرد. در نهایت باید ببینیم این گوشی ها نسبت به رقبا چه حرفی برای گفتن دارند. در ضمنً به دلیل تحریم های آمریکا، احتمالا این گوشی ها عمدتا در بازار چین عرضه خواهند شد.

  • بر خلاف ادعای هواوی سیستم عامل هارمونی مبتنی بر اندروید است

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1420

به "سری هواوی P50 احتمالا اوایل فروردین معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری هواوی P50 احتمالا اوایل فروردین معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید