سانتوس: با شایستگی مقابل لوکزامبورگ به پیروزی رسیدیم، بایدخودمان را برای دو بازی پایانی آماده کنیم

به گزارش پسرک کامپیوتری، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال از عملکرد شاگردانش مقابل لوکزامبورگ راضی است و معتقد است تیمش هنوز جای پیشرفت دارد.

سانتوس: با شایستگی مقابل لوکزامبورگ به پیروزی رسیدیم، بایدخودمان را برای دو بازی پایانی آماده کنیم

به گزارش خبرنگاران، فرناندو سانتوس که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا پیروز شدند در ملاقاتی خانگی با نتیجه 5 بر صفر لوکزامبورگ را در هم بکوبند، پس از این ملاقات گفت: لوکزامبورگ سعی کرد فوتبال بازی کند، اما ما قدرتمند بودیم و خیلی زود بازی را در دست گرفتیم. پس از 25 دقیقه از گذشت بازی، آغاز به ارائه بازی سریعتری کردیم و می خواستیم هر چه سریعتر به گل برسیم که این باعث شد دوندگی بیشتری داشته باشیم و همین عجله برای رسیدن به گل سبب شد تا لوکزامبورگ توپ را در اختیار بگیرد.

وی اضافه کرد: با آغاز نیمه دوم بازی را عالی آغاز کردیم و می توانستیم در 45 دقیقه دوم چهار یا پنج گل بزنیم. در سوی دیگر لوکزامبورگ هم دو موقعیت گلزنی نصیبش شد. به نظرم ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم و بازیکنان مان خوب کار کردند. باید به پیشرفت مان ادامه دهیم وخودمان را برای دو بازی پایانی آماده کنیم.

پرتغال در حال حاضر با 16 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به صربستان 17 امتیازی در رده دوم جدول رده بندی گروه A بازی های مرحله انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا قرار گرفته است.

دو بازی پایانی شاگردان سانتوس در این رقابت ها به ترتیب مقابل ایرلند (20 آبان) و صربستان (23 آبان) خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1771

به "سانتوس: با شایستگی مقابل لوکزامبورگ به پیروزی رسیدیم، بایدخودمان را برای دو بازی پایانی آماده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتوس: با شایستگی مقابل لوکزامبورگ به پیروزی رسیدیم، بایدخودمان را برای دو بازی پایانی آماده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید