دوچرخه سواری یک استاندار

به گزارش پسرک کامپیوتری، استاندار البرز گفت: شهرداری کرج باید با توجه به ماموریت ها و مسئولیت هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد، نسبت به ارتقا زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری اقدام کند.

دوچرخه سواری یک استاندار

به گزارش خبرنگاران، عزیزاله شهبازی در روز سه شنبه بدون خودرو و همزمان با هفته هوای پاک همراه با شهروندان کرجی سوار بر دوچرخه شد و در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اضافه نمود: به طور قطع عقل سالم در بدن سالم است و این سلامتی در گرو ورزش و فعالیت های بدنی قرار گرفته است. با آنالیز های انجام شده، رشته های مختلف ورزشی در البرز فعال و پویا هستند و سه شنبه های بدون خودرو نیز از جمله برنامه های بسیار خوب هیئت های ورزشی است.

شهبازی با اشاره به اینکه مسئولان با اهتمام ویژه توسعه ورزش در البرز را دنبال می نمایند، گفت: امروز در کرج با جمع بسیاری از دوچرخه سواران کرجی با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری همراه شدیم.

وی اضافه نمود: بر اساس تحقیقات و گزارش های ارائه شده از سوی کارشناسان و مسئولان مربوطه، در شرایط آلودگی و وارونگی هوا، تردد خودروهای دودزا و افزایش وسایل نقلیه تک سرنشین تاثیر مستقیم بر سلامت مردم دارد.

استاندار البرز افزود: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و در کنار آن ساماندهی و افزایش بسترهای حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس، قطار شهری، تاکسی و... در شهرهای بزرگ و به خصوص کلانشهر کرج از اهمیت بالایی برخوردار است. اکنون تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان در جهت ارتقا وضعیت ورزش و تقویت زیرساخت های لازم، داریم و این همراهی همچنان ادامه خواهد یافت.

شهبازی اضافه نمود: شهرداری باید برنامه های خود را در راستای تکالیف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کند تا استانداری و اداره کل ورزش و جوانان نیز تمهیدات لازم را برای تسریع در تحقق آنها داشته باشد. امروز دستور لازم برای ایجاد بسترهای توسعه و ترویج دوچرخه سواری را به شهرداری خواهم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 69

به "دوچرخه سواری یک استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری یک استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید