دانشگاه شیراز میزبان دهمین جشنواره ملی رویش شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، خبرنگاران/فارس مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: دهمین جشنواره ملی رویش به میزبانی این دانشگاه و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار می گردد.

دانشگاه شیراز میزبان دهمین جشنواره ملی رویش شد

علی حفیظی یکشنبه 28 شهریور به خبرنگاران گفت: در این تفاهم نامه که به امضای رئیس دانشگاه شیراز و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده، بر توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی بین این دانشگاه و وزارت علوم تأکید شده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز ادامه داد: جشنواره کانون های فرهنگی دانشجویی با اسم رویش به اسم یکی از بزرگ ترین جشنواره های دانشجویی، عرصه بروز و ظهور توانمندی ها و دستاوردهای خانواده بزرگ کانون ها و فرصتی بی نظیر برای تجلی صندلی و تداوم و توسعه آن ها و اعتلای فرهنگی و پویایی هنری دانشگاه ها است و هرساله ازسوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و وزارت عتف در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می گردد.

او اضافه نمود: کانون های فرهنگی به اسم مجموعه ای جوان، خود جوش و اندیشمند به سبب بهره مندی از پشتوانه بزرگ استعدادها و توانایی های جوانان فرهیخته این مرزوبوم، از صندلیی ویژه در میان دانشگاهیان برخوردار است.

حفیظی تأکید کرد: برگزاری جشنواره رویش دانشگاهی، به اسم رکنی کارآمد و تأثیرگذار در شکل گیری فعالیت های گروهی و جامعه پذیری دانشجویان مطرح شده و به اسم یکی از مهم ترین مراکز فعال دانشجویی در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی در دانشگاه ها به ایفای نقش می پردازد.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز اظهار داشت: اکنون کانون ها، یکی از بنیادی ترین عرصه ها برای تحقق اهداف و برنامه های اصلی دانشگاه ها در زمینه پاسخگویی به خواسته ها و کوشش های خودانگیخته فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی و قانونمندکردن فعالیت های دانشجویی به تعداد می فرایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1735

به "دانشگاه شیراز میزبان دهمین جشنواره ملی رویش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شیراز میزبان دهمین جشنواره ملی رویش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید