خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

به گزارش پسرک کامپیوتری، مشهد-خبرنگاران- یک تن فوتی و هفت مجروح در حادثه تصادف 2 خودرو، متلاشی شدن چهار باند شرکت های هرمی و آزادی یک زندانی محکوم به قصاص نفس پس از 20 سال با یاری خیران، عناوین بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی هستند.

خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

قوچان- رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه برخورد خودروی ال 90 با پراید در محور قوچان به فاروج یک تن فوت کرد و هفت نفرمصدوم شدند. مسعود برازنده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این حادثه در ساعت 8:30 در کیلومتر 20 محور قوچان به فاروج روی داد.

مشهد- رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از متلاشی شدن چهار باند شرکت های هرمی در مشهد اطلاع داد.سرهنگ جواد شفیع زاده عصر یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران اضافه کرد: در این عملیات ضربتی 47 متهم که از نقاط مختلف کشور به مشهد آمده بودند دستگیر و چهار خانه مسکونی نیز مهر و موم شدند.

سبزوار- دادستان عمومی و انقلاب سبزوار گفت: یک زندانی محکوم به قصاص نفس در این شهرستان پس از 20 سال با یاری خیران و رضایت اولیای دم از زندان آزاد شد.حسین اردمه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: موجبات آزادی این زندانی با پیگیری سرپرست زندان، فعالیت واحد مددکاری و یاری 500 میلیون ریالی گروهی به نام شوق رهایی از سازمانهای مردم نهاد فراهم شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1372

به "خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید