حمله آمریکا به روسیه در آریزونا شبیه سازی شد

به گزارش پسرک کامپیوتری، ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را منتشر ساخته که پرسنل این کشور طی یک رزمایش درآریزونا، حمله به نیروهای مسلح روسیه را تمرین می نماید.

حمله آمریکا به روسیه در آریزونا شبیه سازی شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از اسپوتنیک در این فیلم خودروهای رباتیک در پروژه ای به نام Project Convergence حضور دارند. مقامات ارتش آمریکا در این باره گفتند که فراگیری تهاجم با یاری هوش مصنوعی از نکات برجسته این رزمایش بود.

وبگاه دیفنس نیوز نیز در این زمینه نوشت که رزمایش یک هفته ای آمریکا در آریزونا تلاشی برای تجمع جنگ افزارهای پیشرفته و قابلیت های آینده در یک میدان جنگ در دهه 2030 برابر دشمنانی چون روسیه و چین بود. در طول این تمرینات، هواپیماهای جنگی برای تخریب ادوات دشمن و غلبه بر سامانه های دفاع هوایی پنتسیر و سلاح های دیگر پرواز کردند.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا چندی قبل خواهان افزایش هزینه های ناتو برای بازدارندگی رقبای برتر راهبردی واشنگتن شد و اضافه کرد ، باید ناتو تقویت گردد . سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز به تازگی گفت که نیروی هوایی ناتو پروازهای آموزشی خود را در مرزهای روسیه برای تمرین حملات موشکی به این کشور افزایش داده است.

شویگو در مصاحبه ای با تلویزیون روسیه 24 توضیح داد در گذشته پرواز هواپیماهای ناتو به پروازهای شناسایی محدود بوده اما در حال حاضر آنها در حال اجرا تمرین هایی برای انجام حملات موشکی با استفاده از شمار زیادی هواپیما هستند.

شویگو همچنین گفت ناتو میخواهد منطقه دریای سیاه را نظامی کند. او همچنین گفته که سه فروند بمب افکن بی 52 آمریکا متعلق به نیروی هوایی آمریکا در نزدیکی مرزهای جنوبی روسیه مشاهده شده اند. وزیر دفاع روسیه خاطرنشان نموده جنگنده های سوخو-27 و سوخو-30 روسیه برای رهگیری بمب افکن های آمریکا به دریای سیاه و آزوف فرستاده شده اند.

روسیه بارها نسبت به افزایش حضور نظامی ناتو در اروپا، از جمله افزایش حضور نظامی به سمت شرق اروپا ابراز نگرانی نموده است. کرملین تاکید نموده که روسیه هیچ تهدیدی علیه سایر کشورها نیست.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1159

به "حمله آمریکا به روسیه در آریزونا شبیه سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله آمریکا به روسیه در آریزونا شبیه سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید