توصیه امره چان به سانچو

به گزارش پسرک کامپیوتری، هافبک باتجربه بوروسیا دورتموند به هم تیمی خود توصیه کرد که نظم و جدیت بیشتری در زندگی فوتبالی خود داشته باشد.

توصیه امره چان به سانچو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، اقدام اخیر سانچو به همراه هم تیمی اش آکانجی جریمه آنها را به دنبال داشت.

سانچو به همراه آکانجی وقتی موهای خود را کوتاه کردند از ماسک استفاده نکردند که این طبق پروتکل بهداشتی بوندسلیگا جایز نیست.

امره چان هافبک باتجربه دورتموند توصیه ای به سانچو داشت.

او گفت: سانچو یک بازیکن بسیار استعداد و انسان خوبی است. او در سن حساسی قرار گرفته است و اگر می خواهد که پیشرفت کند باید نظم و جدیت بیشتری در زندگی داشته باشد. او باید هوشمندانه برخورد کند.

چان ادامه داد: بدون شک هر فردی احتیاج به اصلاح موی سر دارد اما او در شرایط کنونی نباید اشتباه کند. استفاده نکردن از ماسک هم خود بازیکن و هم دیگران را به خاطر می اندازد. بنابرین ما وظیفه داریم که مواظب باشیم. سانچو باید زندگی اش را بهتر از این اداره کند.

سانچو یکی از بهترین و با استعداد ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا است. درخشش این بازیکن در دورتموند باعث شده است تا توجه تیم های عظیم را به خود جلب کند.

منچستر یونایتد جدی ترین مشتری سانچو به شمار می آید البته امره چان پیش از این باتوجه به اینکه طرفدار لیورپول است به سانچو توصیه کرد که راهی یونایتد نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 985

به "توصیه امره چان به سانچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه امره چان به سانچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید