برگزاری نمایشگاه هایی مانند روایت هنر باید مستمر باشد

به گزارش پسرک کامپیوتری، ابوالفضل نظری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که موجب تشویق هنرمند در فعالیت هنری می گردد، عرضه آثار است.

برگزاری نمایشگاه هایی مانند روایت هنر باید مستمر باشد

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای عرضه آثار هنرمندان است، افزود: عرضه آثار صرفا نمایش آنها در نمایشگاه نیست بلکه باید تمهیداتی صورت بگیرد که هنرمندان بتوانند کارهایشان را به فروش برسانند.

یک هنرمند زنجانی با اشاره به اینکه فروش آثار هنری باید فارغ از داشتن یا نداشتن احتیاج مالی صورت بگیرد، افزود: مسئولین و متولیان امر باید از طرق مختلف این امکان را برای هنرمندان فراهم نمایند.

نظری با تأکید بر ایجاد فرهنگ سازی خرید و فروش آثار هنری در جامعه بیان نمود: امید است با برگزاری نمایشگاه ها فرهنگی بین مردم ایجاد گردد که در کنار خرید صنایع دستی استان نسبت به خرید آثار هنری نیز گرایش و تمایل داشته باشند که همین موضوع موجب حمایت از هنرمند نیز می گردد.

یک هنرمند زنجانی با بیان اینکه در حال حاضر نمایشگاه گروهی هنرمندان با عنوان روایت هنر در حال برگزاری است، افزود: امید است با حمایت مسئولان برگزاری این نمایشگاه ها استمرار داشته باشد.

نظری در شرح سبک آثار ارائه شده در نمایشگاه هنرهای تجسمی هم گفت: بنده اعتقادی به سبک ندارم اما بر اساس آنچه که در سبک شناسی نقاشی و تاریخ هنر مطرح بوده است در اغلب آثار من فضای اکسپرسیونیستی مشاهده می گردد.

لازم به ذکر است، ابوالفضل نظری کارشناسی ارشد رشته نقاشی از تربیت مدرس تهران است و فعالیت حرفه ای خود را از سال 75 شروع نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2193

به "برگزاری نمایشگاه هایی مانند روایت هنر باید مستمر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه هایی مانند روایت هنر باید مستمر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید