تور اروپا ارزان: با ما به تماشای زیباترین پنجره های اروپا بیایید

به گزارش پسرک کامپیوتری، معماری در فرهنگ ها و کشورهای مختلف با هم فرق دارد. البته در طول تاریخ نیز تغییرات بسیار زیادی داشته و دایم در حال بهتر و زیباتر شدن است. ما در این مطلب، مجموعه ای از زیباترین طراحی های پنجره را برایتان گرد آورده ایم که واقعا زیبا هستند و ارزش دست کم یکبار تماشا را دارند. البته جا دارد اشاره کنیم، در این مطلب از کشور خودمان ایران هیچ تصویری نداریم و بیشتر به معماری های کشورهای ایتالیا و پرتغال پرداخته شده است.

تور اروپا ارزان: با ما به تماشای زیباترین پنجره های اروپا بیایید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

Venice (ونیز)

ونیز یکی از زیباترین شهرهای دنیا است و تماشای های بسیاری دارد. یکی از تماشای های این شهر رویایی، پنجره ساختمان های آن است. ونیز، جزیره ای در شمال ایتالیا است و در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته است. تردد در شهر از طریق قایق صورت می گیرد. شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و بعلاوه تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در فهرست میراث دنیای یونسکو نیز قرار گرفته که همین امر موجب شده سالانه میلیون ها نفر از سر تا سر دنیا برای تماشا این شهر زیبا به ایتالیا سفر نمایند.

Ericeira (اریسی یرا)

اریسی یرا یک شهر ساحلی در کشور پرتغال است و در فاصله 35 کیلومتری از لیزبون واقع شده است. این شهر بسیار کوچک و کم جمعیت است اما به علت جاذبه های طبیعی، سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.

Burano (بورانو)

بورانو، جزیره ای در شمال ایتالیا است. این جزیره شبیه ونیز است و 7 کیلومتر بیشتر هم با ونیز فاصله ندارد. راه های ارتباطی در این جزیره، پل های متعدد هستند.

Evora (اوورا)

اوورا نیز یکی از شهرهای کشور پرتغال است که علاوه بر جاذبه های طبیعی و باستانی، معماری های بسیار زیبایی نیز دارد.

The Alps (آلپ)

نام کوه های آلپ را حتما شنیده اید. رشته کوه های آلپ در مرکز اروپا واقع شده اند و بلندترین قله آن مون بلان است که با بلندای 4810 متر در میان کشورهای فرانسه، ایتالیا و سوئیس جای گرفته است. منطقه آلپ نیز از دیگر منطقه ها بسیار تماشای دنیا است که علاوه بر طبیعت خیره نماینده و چشم اندازهای حیرت آور، خانه های آنجا معماری زیبایی نیز دارند.

Albufeira (آلبوفیرا)

آلبوفیرا یکی از شهرستان های کشور پرتغال است و از اماکن گردشگری این کشور است. نام این شهر به معنای دریاچه است.

Guimaraes (گویمارائس)

شهر گویمارائس، در گویمارائس در کشور پرتغال واقع شده است. این منطقه در تاریخ 23 ژوئن 1853 به عنوان شهر شناخته شد.

Lisbon (لیسبون)

لیسبون، مرکز و بزرگ ترین شهر کشور پرتغال است. این شهر مدرن، وسعت بسیاری دارد و از لحاظ مختلف اهمیت فراوانی یافته و به عنوان دومین قطب مالی در شبه جزیرهٔ ایبری پس از مادرید مطرح است. این شهر بیش ترین ثروت کشور پرتغال را در خود ذخیره نموده و از شهرهای مهم اتحادیهٔ اروپا محسوب می گردد؛ به طوری که 45 درصد از کل تولیدات کشور به این ناحیه اختصاص دارد.

Porto (پورتو)

این شهر، که بیشتر آن بر کرانهٔ شمالی رود دورو، نزدیک به اقیانوس اطلس، واقع شده است، مرکز استان پورتو و دومین شهر بزرگ پرتغال است. پورتو پس از لیسبون، از مراکز مهم مالی کشور پرتغال است.

Sesimbra (سزیمبرا)

سزیمبرا نیز یکی از شهرهای کشور پرتغال است.

Trento (ترنتو)

تْرِنْتو، مرکز منطقهٔ ترنتینو آلتو آدیجه و نیز مرکز استان ترنتو در شمال ایتالیا است. این شهر در درهٔ رودخانهٔ آدیجه قرار گرفته است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2048

به "تور اروپا ارزان: با ما به تماشای زیباترین پنجره های اروپا بیایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: با ما به تماشای زیباترین پنجره های اروپا بیایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید