با بزرگ ترین باغ وحش های جهان آشنا شوید!

به گزارش پسرک کامپیوتری، بزرگ ترین باغ وحش های جهان

مراجعه به باغ وحش و بازدید از حیوانات مختلف و گونه های جانوری متنوع، یکی از تفریحات افراد و به ویژه گردشگرانی است که به شهر و یا کشور جدیدی سفر کرده اند. گشت و گذار در باغ وحش ها، آشنایی با حیوانات مختلف و عکاسی از آن ها، از جمله فعالیت هایی است که افراد همراه با اعضای خانواده خود نیز می توانند انجام دهند و اوقاتی خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. حال اگر این سوال برایتان به وجود می آید که بزرگ ترین باغ وحش های جهان در چه کشورهایی قرار گرفته اند، باید بگوییم که تعدادشان بسیار زیاد است. در این بخش لیستی از بزرگ ترین باغ وحش های جهان را تهیه کرده ایم که هم مساحت بزرگی دارند و هم تعداد جانوران بسیار زیادی را در خود جای داده اند.

با بزرگ ترین باغ وحش های جهان آشنا شوید!

جهت دریافت خدمات فضای داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

با خبرنگاران سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل همراه باشید تا با این باغ وحش ها آشنا شده و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آن ها را بشناسید.

باغ وحش هنری دورلی- نبراسکا

باغ وحش هنری دورلی که به عنوان مهم ترین جاذبه گردشگری ایالت نبراسکا شناخته می گردد، در زمینی به وسعت 130هکتار احداث شده است و و گشت و گذار در بخش های مختلف آن، بسیار جالب و لذت بخش است. این باغ وحش، 17000 حیوان مختلف از 962 گونه جانوری را در خود جای داده است و بدین ترتیب به یکی از کامل ترین باغ وحش های دنیا تبدیل شده است. این باغ وحش که یکی از بزرگ ترین باغ وحش های دنیا به شمار می آید، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جلب می نماید و اوقات خوشی را برای آنان به ارمغان می آورد.

باغ وحش پکن

باغ وحش پکن که یکی از بزرگ ترین باغ وحش های دنیا است، حیوانات بسیار متنوعی را در خود جای داده است. این باغ وحش در زمینی به مساحت 219 هکتار شکل گرفته است و تعداد حیوانات موجود در آن به 14500 عدد می رسند. این حیوانات از 450 نوع گونه جانوری خشکی زی و 500 گونه جانوری دریایی انتخاب شده اند و قرار دریافت آن ها در کنار هم، کلکسیونی کامل از حیوانات کره زمین را رقم زده است. اما ضروری است بدانید که این باغ وحش شهرت اصلی خود را، مدیون گونه های کمیابی همچون پانداها است و سالانه افراد زیادی برای بازدید از این حیوانات راهی باغ وحش پکن در چین می شوند.

باغ جانورشناسی - برلین

باغ جانورشناسی برلین که یکی از قدیمی ترین باغ وحش های کشور آلمان است، در سال 1844 افتتاح شده است و دارای مساحتی در حدود 84 هکتار می باشد. این باغ وحش که یکی از بزرگ ترین باغ وحش های دنیا است، دارای بیش از 17000 حیوان از 1500 گونه جانوری مختلف می باشد و از تنوعی بی نظیر برخوردار است. شواهد نشان می دهد که این باغ وحش بیشترین تعداد از گونه های جانوری را در خود جای داده است و همین مساله باعث شده است تا به شهرتی دنیای درکل دنیا دست یابد و سالانه بازدید نمایندگان بسیار زیادی داشته باشد.

باغ وحش برانکس - نیویورک

این باغ وحش که به عنوان یکی از بزرگ ترین باغ وحش های کشور امریکا شناخته می گردد، در سال 1899 افتتاح شده است. مساحت این باغ وحش 265 هکتار است و همچون زیستگاهی طبیعی برای حیوانات طراحی شده است. جالب است بدانید که 4000 حیوان از 650 گونه جانوری مختلف در این باغ وحش زندگی می نمایند که بعضی از آن ها بسیار نادر و کمیاب و بعضی دیگر در حال انقراض می باشند. با مراجعه به این باغ وحش و بازدید از بخش های مختلف آن می توانید با انواع پرندگان، خزندگان و حیوانات بومی قاره های مختلف دنیا آشنا شوید و لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

باغ وحش تورنتو

این باغ وحش که یکی دیگر از بزرگ ترین باغ وحش ها دنیا است، به عنوان بزرگ ترین باغ وحش کشور کانادا نیز شناخته می گردد و بیش از 16000 حیوان مختلف از 491 گونه جانوری را در خود جای داده است. تنوع این حیوانات بسیار زیاد است و بازدید از آن ها به تمامی گردشگران توصیه می گردد.

باغ وحش مسکو

باغ وحش مسکو نیز که به عنوان یکی از قدیمی ترین باغ وحش های قاره اروپا شناخته می گردد، در لیست بزرگ ترین باغ وحش های دنیا جای گرفته است و با دارا بودن 6000 حیوان مختلف از 927 گونه جانوری، کلکسیونی کامل از حیوانات مختلف را به وجود آورده است. این باغ وحش در زمینی به مساحت 53 هکتار شکل گرفته است و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

با خبرنگاران همراه باشید و با کسب اطلاعاتی مفید و کاربردی در حوزه گردشگری، سفرهای خود را با آگاهی هر چه بیشتر شروع نمایید. با شناخت اماکن گردشگری در شهرها و کشورهای مختلف دنیا می توانید، از اتلاف وقت و انرژی در سفرهای خود جلوگیری کرده و کیفیت سفرهای خود را دوچندان نمایید.

منبع: سفرمی
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 772

به "با بزرگ ترین باغ وحش های جهان آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بزرگ ترین باغ وحش های جهان آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید