امباپه ممنوع الورود شده است!

به گزارش پسرک کامپیوتری، دیروز روزنامه لوپاریزین گزارش داد که کیلیان امباپه سه شنبه با الخلیفی دیداری داشته و در آن به رئیس اطمینان داده است که تا سال 2024 قرارداد خود را انجام خواهد داد و پس از آن رایگان از این تیم جدا خواهد شد. به عبارتی او در این تابستان از پاریس تکان نخواهد خورد.

امباپه ممنوع الورود شده است!

کیلیان امباپه صرف نظر از وضعیتش در تیم، چه در فصل پیش رو بازی کند یا نه، مصمم است قرارداد امضا شده در سال 2022 را به خاتمه رسانده و دستمزد و پاداش وفاداری اش را کامل دریافت کند. این بدترین خبر ممکن برای ناصر الخلیفی بود.

البته این یک دیدار رسمی نبود و امباپه در برخورد کوتاهی که با رئیس باشگاه داشت، این موضوع را بار دیگر تکرار کرد. پاسخ الخلیفی نیز واضح بود و او تاکید نمود که او در صورت عدم تمدید و اگر ماندنی گردد، یک دقیقه هم بازی نخواهد نمود.

در پاری سن ژرمن آنها به روشی بسیار عجیب و پرفشار با کیلیان امباپه رفتار می نمایند. رفتاری که از الگوهای آزار و اذیت پیروی می نماید. تهدید مبنی بر اینکه او تمام فصل را در سکوهای پارک دو پرنس سپری خواهد نمود، آخرین تهدید بزرگ قطر است.

طبق ادعای ژولین لورن، خبرنگار ESPN، پی اس جی حتی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به استادیوم نیز منع کند، بنابراین او حتی نمی تواند روی سکوها حضور داشته باشد و مثلا بازی هفته اول برابر لوریان که فردا برگزار می گردد را ببیند. در حال حاضر، ستاره فرانسوی با قدرت به کار و تمرینات خود ادامه می دهد و قصد تمدید با پی اس جی را ندارد. اگر او نرود، باید ببینیم که این سریال طولانی چگونه به خاتمه می رسد و آیا تهدیدهای پاریس، واقعیت دارند یا خیر.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 2210

به "امباپه ممنوع الورود شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه ممنوع الورود شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید