آموزش رشته های مختلف صنایع دستی به هنرجویان تویسرکان

به گزارش پسرک کامپیوتری، رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری وصنایعدستی تویسرکان از امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خبر داد.

آموزش رشته های مختلف صنایع دستی به هنرجویان تویسرکان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، اسحاق ترکاشوند روز شنبه 24 خردادماه 99 گفت: بر اساس این تفاهم نامه از ظرفیت های شهرستان در زمینه حرفه آموزی و آموزش صنایعدستی آمیخته با فرهنگ، هنر، استعدادهای بومی و داخلی متناسب با اقلیم شهرستان برای پرورش و هدایت استعدادهای فکری، ارتقای سطح مهارت های هنری و صنایع دستی استفاده می شود.

او افزود: صنایعدستی بدون شک یکی از بهترین و مؤثرترین راهکارها برای ایجاد اشتغال زودبازده است که با ایجاد کارگاه های کوچک و کم هزینه، اشتغال پایدار ایجاد می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی تویسرکان مطرح نمود: یکی از اهداف توسعه و ترویج صنایع دستی شهرستان، افزایش کیفیت آموزش ها است که در این تفاهم نامه از تجارب و تخصص مربیان مطرح برای بالا بردن کیفیت تولیدات هنرجویان استفاده می شود.

او گفت: این آموزش ها در خانه صنایع دستی تویسرکان، به میزان 700 ساعت انجام می شود و صدور کارت شناسایی و همکاری در برگزاری آزمون انتها دوره از تعهدات این اداره است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: it-baby.ir شناسه مطلب: 1003

به "آموزش رشته های مختلف صنایع دستی به هنرجویان تویسرکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رشته های مختلف صنایع دستی به هنرجویان تویسرکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید